Vokietijos DHL grupė į klimato kaitos mažinimą investuos 7 mlrd. eurų

Pasaulyje augant logistinės veiklos apimtims, tarptautinė Vokietijos logistikos ir greitųjų pašto siuntų grupė „Deutsche Post DHL“ planuoja per dešimtmetį investuoti 7 mlrd. eurų į šiltnamio efektą sukeliančių dujų sumažinimą.
DHL
DHL / 123rf nuotr.

Tvarumo planą pristatęs grupės vadovas Frankas Appelis teigia, kad nesiimant veiksmų, bendrovės CO2 emisija siektų 46 mln. tonų per metus, tačiau šį rodiklį bus siekiama sumažinti daugiau nei trečdaliu.

„Norime sumažinti šį skaičių nuo 46 iki 29 mln. tonų. Tam investuosime 7 mlrd. eurų iki 2030 metų (...) 7 mlrd. eurų bus ir veiklos išlaidos (Opex), bet ir kapitalo išlaidos (Capex), tai yra, transportas, nauji ir geresni lėktuvai ir kita“, – spaudos konferencijoje pirmadienį kalbėjo F. Appelis.

„Toks yra mūsų įsipareigojimas. Esame įsitikinę, kad taip elgdamiesi sugebėsi pasiekti moksliškai pagrįstų tikslų (Science Based Targets) ir prisidėsime prie Paryžiaus susitarimo įgyvendinimo“, – sakė jis.

Trumpų atstumų ir paskutinės mylios segmente grupė toliau tęsia transporto parko elektrifikavimą. Po dešimtmečio, planuojama, 60 proc. jo bus varoma elektra, pernai šis skaičius siekė 18 proc.

Savo ruožtu ilgesniems atstumams, ypač oro transporte, elektra pagrįsi sprendimai dar kurį laiką nebus tinkama alternatyva, todėl grupė sieks naudoti daugiau atsinaujinančiais ištekliais pagrįstų degalų.

„Be to, grupė investuoja į aplinkai draugiškus sprendimus – biurų erdves, pašto ir siuntų centrus, logistikos sandėlius – visi naujai statomi pastatai bus klimatui neutralūs“, – rašoma pranešime.

Vokietijos „Deutsche Post Beteiligungen Holding“ valdo bendroves „DHL Lietuva“ ir „DHL Logistics Lietuva“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis