Tvarumo planą pristatęs grupės vadovas Frankas Appelis teigia, kad nesiimant veiksmų, bendrovės CO2 emisija siektų 46 mln. tonų per metus, tačiau šį rodiklį bus siekiama sumažinti daugiau nei trečdaliu.
„Norime sumažinti šį skaičių nuo 46 iki 29 mln. tonų. Tam investuosime 7 mlrd. eurų iki 2030 metų (...) 7 mlrd. eurų bus ir veiklos išlaidos (Opex), bet ir kapitalo išlaidos (Capex), tai yra, transportas, nauji ir geresni lėktuvai ir kita“, – spaudos konferencijoje pirmadienį kalbėjo F. Appelis.
„Toks yra mūsų įsipareigojimas. Esame įsitikinę, kad taip elgdamiesi sugebėsi pasiekti moksliškai pagrįstų tikslų (Science Based Targets) ir prisidėsime prie Paryžiaus susitarimo įgyvendinimo“, – sakė jis.
Trumpų atstumų ir paskutinės mylios segmente grupė toliau tęsia transporto parko elektrifikavimą. Po dešimtmečio, planuojama, 60 proc. jo bus varoma elektra, pernai šis skaičius siekė 18 proc.
Savo ruožtu ilgesniems atstumams, ypač oro transporte, elektra pagrįsi sprendimai dar kurį laiką nebus tinkama alternatyva, todėl grupė sieks naudoti daugiau atsinaujinančiais ištekliais pagrįstų degalų.
„Be to, grupė investuoja į aplinkai draugiškus sprendimus – biurų erdves, pašto ir siuntų centrus, logistikos sandėlius – visi naujai statomi pastatai bus klimatui neutralūs“, – rašoma pranešime.
Vokietijos „Deutsche Post Beteiligungen Holding“ valdo bendroves „DHL Lietuva“ ir „DHL Logistics Lietuva“.