Jos teigimu, tyrimas dabar apima ir stebėtojų tarybos pirmininką Hansą Dieterį Poetschą, kuris buvo paskirtas tik pernai metais. Tačiau prieš tai jis ėjo kompanijos finansų direktoriaus pareigas, ir būtent tuometinę jo veiklą tirs prokurorai.
Toks sprendimas yra naujas smūgis po didžiausios istorijoje krizės siekiančiai atsigauti kompanijai. Vadinamasis „dyzelgeitas“ kilo praėjusių metų rugsėjį, kuomet kompanija pripažino, jog vienuolikoje milijonų jos visame pasaulyje parduotų automobilių buvo įdiegta speciali programinė įranga, leidusi klastoti taršos duomenis.
Brunsviko miesto prokurorai jau tiria buvusio „Volkswagen“ vadovo Martino Winterkorno ir kitų valdybos narių veiklą bei tai, ar jie galėjo nuslėpti informaciją nuo tyrėjų prieš kylant skandalui.
Išplatintame pranešime „Volkswagen“ pareiškė palaikanti H. D. Poetschą, kuris prieš jo paskyrimą stebėtojų tarybos pirmininku daugiau nei dešimtmetį ėjo kompanijos finansų direktoriaus pareigas.
Naujos „Audi“ bėdos?
„Volkswagen“ gali sulaukti dar vieno potencialaus smūgio. Vokietijos laikraštis „Bild am Sonntag“ savaitgalį paskelbė, kad JAV rinkos priežiūros tarnybos rado dar vienos manipuliavimo programine įranga schemos įrodymų.
Neįvardintus šaltinius cituojantis leidinys rašo, kad kai kuriuose „Volkswagen“ gaminamuose „Audi“ modeliuose su automatine pavarų dėže rasta programinė įranga, kuri esą fiksuoja, kada automobilis yra testuojamas, ir atitinkamai sumažina anglies dvideginio išmetimą.
Teigiama, kad „Audi“ ne vienerius metus naudotos tokios programinės įrangos naudojimą nutraukė tik gegužę, skelbia „Bild am Sonntag“.
„Audi“ atstovas atsisakė komentuoti tokio pranešimo, nes „vis dar vyksta diskusijos su JAV tarnybomis“.