Tyrėjai atliko kratą aštuoniuose biuruose Vokietijoje ir Liuksemburge, sakoma Frankfurto prokurorų trečiadienį naujienų agentūrai AFP pateiktame pranešime.
Per reidus, įvykdytus bendradarbiaujant su Liuksemburgo institucijomis, buvo ieškoma bylai svarbių „komunikacijos, programinės įrangos ir planavimo dokumentų“.
Prokurorų teigimu, iki 2020 metų „Hyundai“ ir „Kia“ pardavė „daugiau nei 210 tūkst. dyzelinių transporto priemonių, kuruose buvo įdiegta teršalų rodmenis klastojanti įranga“, dėl kurios transporto priemonės atrodė mažiau taršos, nei buvo iš tikrųjų.
Variklių valdymo programinę įrangą „tiekė „Bosch“ ir tuometinė tiekėja „Delphi“, kuri dabar priklauso grupei „Borgwarner“, kurios biuruose taip pat atliktos kratos.
Įtariama, kad įmonės „sukčiavimo ir klastojo taršos rodmenis“.
Pastarasis tyrimas – tai dar viena 2015 metais kilusio vadinamojo dyzelgeito skandalo grandis.
Dyzelgeito skandalas kilo, kai vokiečių automobilių gamintoja „Volkswagen“ prisipažino milijonuose dyzelinių transporto priemonių įdiegusi įrangą, kuri klastojo teršalų rodmenis bandymų metu.
Nuo to laiko skandalas paveikė kelias didžiausias Europos automobilių gamintojas, įskaitant „Daimler“, „Fiat“ ir „Renault“.
Prokurorai taip pat tiria dalių tiekėjas „Bosch“ ir „Continental“ dėl jų vaidmens kuriant minėtą programinę įrangą.