Įtariama, kad japonų grupė iki 2018 metų išleido į apyvartą daugiau nei 22 tūkst. dyzelinių transporto priemonių, įskaitant modelius „Swift“, „Cross“ ir „Vitara“, kuriuose buvo įtaisyti šie neteisėti įrenginiai, sakoma prokurorų pranešime.
Kitos dvi įmonės – „Stellantis“ ir „Marelli“ – taip pat yra tiriamos dėl susijusio transporto priemonių komponentų tiekimo.
„Stellantis“ atžvilgiu tyrimas atliekamas dėl variklių, kuriuos tiekė „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) – pastarajai gamintojai susijungus su Prancūzijos PSA ir buvo įkurta grupė „Stellantis“.
Tuo tarpu „Marelli“ buvo apkaltinta variklio programinės įrangos tiekimu.
Tyrėjai atliko kratas Vokietijoje, Italijoje ir Vengrijoje, siekdami „surinkti įrodymus, ypač ryšių duomenis, programinę įrangą ir planavimo dokumentus“.
Japonijos transporto ministerija 2018 metais pranešė, kad „Suzuki Motor“, „Mazda“ ir „Yamaha“ pripažino naudojusios klaidingus kai kurių transporto priemonių išmetamųjų teršalų duomenis.
Dyzelinių transporto priemonių ir išmetamųjų teršalų tikrinimas suintensyvėjo po to, kai Vokietijos automobilių milžinė „Volkswagen“ pripažino milijonuose dyzelinių transporto priemonių įdiegusi taršos duomenis klastojančią įrangą.