Vokietijos skrydžių palydovų profsąjunga grasina liepos mėnesį surengti streiką

Vokietijos skrydžių palydovams atstovaujanti profsąjunga UFO pagrasino vasaros kelionių sezono įkarštyje surengti streiką reikalaudama didesnio darbo užmokesčio savo nariams.
„Lufthansa“ lėktuvai
„Lufthansa“ lėktuvai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tikimasi, kad pigių skrydžių bendrovių „Eurowings“ ir „Germanwings“, kurios priklauso „Lufthansa“ grupei, darbuotojai kitą savaitę balsuos dėl to, ar streikas įvyks.

Priklausomai nuo balsavimo rezultatų, streiko data bus paskelbta liepos mėnesį.

Artimiausiomis savaitėmis profsąjungos UFO nariai taip pat nuspręs, ar streikuoti pagrindinėje bendrovėje „Lufthansa“.

„Lufthansa sąmoningai eskaluoja konfliktą dėl darbo užmokesčio su savo darbuotojais“, – pareiškė UFO viceprezidentas Danielis Flohras (Danielis Floras).

Praėjusią savaitę „Lufthansa“ atšaukė derybas su UFO, o D.Flohras įspėjo, kad streikas gali sukelti „skrydžio palydovams, keleiviams ir akcininkams papildomų rūpesčių šią vasarą“.

Dauguma Vokietijos mokyklų liepos mėnesį užsidaro vasaros atostogoms, todėl tokie veiksmai gali rimtai sutrikdyti keliautojų kelionių planus sezono piko metu.

Visgi „Lufthansa“ atstovas spaudai Borisas Ogurskis primygtinai teigė, kad „streiko negali būti, nes šiuo metu nėra nei neįvykdytų susitarimų dėl darbo užmokesčio, nei konkrečių reikalavimų“.

Vokietijos oro linijų bendrovės atstovas spaudai pabrėžė naujienų agentūrai AFP, kad bendrovė norėtų turėti „patikimą kolektyvinio derybų partnerį“, kad „galėtų kartu kurti sprendimus darbuotojų ir bendrovės labui.“

„Šiuo metu nematome, kada ir kaip UFO galėtų vėl atlikti savo, kaip nuspėjamojos ir konstruktyvios derybų partnerės, vaidmenį. Todėl šiuo metu jokios derybos nevyksta“, – pridūrė B.Ogurskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis