Numatoma nutraukti tokių Australijoje leidžiamų žurnalų kaip „Harper's Bazaar“, „Elle“, „InStyle“, „Men's Health“ ir „Women's Health“ leidybą.
Gegužės mėnesį bendrovė pristabdė daugelio jos Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje leistų žurnalų leidimą dėl drastiškai kritusio reklamos poreikio, kurį sukėlė įmonių uždarymas ir kelionių apribojimai, įvesti siekiant apriboti COVID-19 plitimą.
Liepą „Bauer“ pardavė savo padalinius Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje Sidnėjuje įsikūrusiai privataus kapitalo įmonei „Mercury Capital“.
Po pardavimo „Bauer ANZ“ generalinis direktorius Brendanas Hillas teigė, kad ankstesnes viltis, jog šiais metais pavyks vėl pradėti leisti 43 bendrovės žurnalus, sužlugdė ekonominio nuosmukio mastas.
„Niekas negalėjo numatyti greito, visaapimančio ir ilgai užtrukusio pandemijos poveikio mūsų verslui ir pramonei“, – teigiama B.Hillo pranešime.
„Šių leidinių atkūrimas ir jų kūrėjų komandų subūrimas priklausė nuo to, ar atsigaus reklamos rinka bei vidaus ir tarptautinės kelionės“, – pridūrė B.Hillas.
„Nepaisant pastarosiomis savaitėms pastebimų teigiamų ženklų iš reklamos užsakovų pusės, jie neatsveria šių leidinių vidutinės trukmės prognozių“, – pridūrė bendrovės vadovas.
Ekonominė krizė sudavė stiprų smūgį žiniasklaidos priemonėms visame pasaulyje, įskaitant Australiją, kur pastaraisiais mėnesiais buvo uždaryta dešimtys leidinių, o šimtai žurnalistų neteko darbo.
„Bauer“ pateikė „Nielsen AdQuest“ duomenis, rodančius, kad kilus COVID-19 pandemijai, Australijoje išlaidos reklamai žiniasklaidos priemonėse nuo kovo iki balandžio sumažėjo beveik 40 proc., o birželio mėnesį, palyginti su ankstesniais metais, jos buvo mažesnės 33 procentais.
„Bauer“ atnaujino žurnalų leidimą Naujojoje Zelandijoje, kuri visiškai atvėrė savo ekonomiką ir atnaujino vidaus keliones, kai pavyko sėkmingai suvadyti viruso protrūkį.