Konkurentas tapo partneriu
„Šis sandoris – pats geriausias mūsų ilgamečių pastangų, stiprinant pozicijas rinkoje, įvertinimas. Laikome tai dideliu laimėjimu ir tikimės, kad užmegzta partnerystė plėsis“, – sako M.Horbačauskas.
Anot jo, bendrovė jau ilgą laiką norėjo savo asortimentą papildyti lengvu meksikietiško stiliaus gėrimu, kurio paklausa ypač jaunoje auditorijoje nuolat didėja. „Anksčiau „Coroną“ laikėme konkurentu, o dabar jis tapo stipriu partneriu, kuris tikrai praturtins Lietuvos rinką. Svarbu tai, kad meksikietiškas prekės ženklas itin populiarus baruose ir restoranuose, todėl šis bendradarbiavimas padės sustiprinti mūsų pozicijas HORECA sektoriuje“, – tvirtina M.Horbačauskas.
Kone šimtmetį skaičiuojanti sėkmės istorija
Alus „Corona“ pirmą kartą išvirtas dar 1927 m. Meksikos alaus darykloje „Grupo Modelo“ ir yra labiausiai pasaulyje eksportuojamas meksikietiškas alus, parduodamas daugiau nei 180 šalių. Tai didžiausias importinio alaus prekės ženklas Lietuvoje, gaminamas už Europos ribų. Jungtinės Valstijoje alus „Corona“ pagal pardavimus yra pačioje lyderių sąrašo viršūnėje. Šis gėrimas dažnai patiekiamas su skiltele citrinos arba žaliosios citrinos, kurios sustiprina jo skonį ir aromatą.
„Vis daugiau keliaudami po pasaulį žmonės išbando naujų skonių ir nori surasti juos čia, Lietuvoje, tad įtraukdami į asortimentą tarptautinių prekės ženklų gėrimų patenkiname šį poreikį. Neabejojame, kad lengvas gėrimas, kuris kelia malonias asociacijas su pietietišku temperamentu ir vasaros karščiu, toliau populiarės Lietuvoje“, – sako M.Horbačauskas.
Sandorį nulėmė įdirbis Lietuvoje
AB „InBev“ Baltijos regiono vadovė Ljuba Poutnikova sako, kad bendrovė džiaugiasi pradėjusi dirbti su vienu seniausių ir didžiausių gėrimų gamintojų Lietuvoje, kuris tikrai įrodė, kad yra stiprus tarptautinių alaus prekių ženklų atstovas Lietuvoje. Kaune įsikūręs bravoras turi puikiai išplėtotą platinimo tinklą ir labai gerai išmano vietos alaus rinką, todėl dirbti su šiuo bravoru buvo geriausias pasirinkimas, siekiant stiprinti tarptautinio prekės ženklo „Corona“ žinomumą Lietuvoje. Tikimės, kad šis alaus prekės ženklas taps mūsų bendru prioritetu Lietuvoje“, − pabrėžia L.Poutnikova.
AB „Volfas Engelman“ atstovauja ne vienam tarptautiniam alaus prekės ženklui Lietuvoje. Šiuo metu bendradarbiaujama su tarptautiniu mastu pripažintais prekės ženklais „Warsteiner“ ir „Köning Ludvig“. Pernai bendrovė pardavė 115,3 mln. litrų gėrimų, iš kurių daugiau nei 70 proc. sudarė alus.
AB „InBev“ yra didžiausia pasaulyje alaus gamintoja, išverdanti daugiau nei 25 proc. viso pasaulio alaus. 2020 m. bendrovė pardavė 53 mlrd. litrų alaus ir gali didžiuotis daugiau nei 500 prekių ženklų asortimentu, kuriame yra „Corona“, „Budweiser“, „Stella Artois“, „Leffe“, „Becks“ ir „Hoegaarden“.