Bendrovė šiemet uždirbo 3,1 mln. eurų veiklos pelno – 10,6 proc. daugiau nei per 2018 metų tris ketvirčius (3,4 mln. eurų), nurodoma „Olvi“ šių metų devynių mėnesių ataskaitoje.
„Volfas Engelman“ per devynis mėnesius pardavė 82,3 mln. litrų įvairių gėrimų – 9,7 proc. daugiau nei per tą patį 2018-ųjų laikotarpį (75 mln. litrų).
Pasak „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, per šiuos metus bendrovės pagamintos produkcijos apimtys jau viršijo 100 mln. litrų.
„Turint omeny, kad alaus rinka kasmet vis traukiasi, išlaikyti pardavimų augimą yra reikšmingas iššūkis. Didžiąja dalimi atsvara tapo didėjančios eksporto apimtys, tačiau aktyviai sustiprinome pozicijas ir Lietuvoje“,– įmonės pranešime sakė M.Horbačauskas.
Pasak jo, didžiausiomis bendrovės eksporto rinkomis šiemet buvo Rusija, Pietų Korėja, Kinija, pagaminti produktai taip pat keliauja į Jungtinę Karalystę, Ukrainą, Pietų Afriką ir kitas šalis.
M.Horbačausko teigimu, didžiausią „Volfas Engelman“ šiemet pagamintos produkcijos dalį sudarė alus, tačiau prie gamybos apimčių augimo stipriai prisidėjo ir šį pavasarį rinkai pristatyta naujiena – netoli Druskininkų išgaunamas natūralus mineralinis vanduo „Uniqa“.
Trečiąjį ketvirtį, palyginti su atitinkamu 2018-ųjų laikotarpiu, „Volfas Engelman“ pajamos padidėjo 5,6 proc. iki 13,8 mln. eurų, veiklos pelnas – 1,6 proc. iki 1,6 mln. eurų. Bendrovė trečiąjį ketvirtį pardavė 29,8 mln. litrų gėrimų – 3,7 proc. daugiau nei 2018-ųjų liepos–rugsėjo mėnesiais.
Bendrovėje šiemet vidutiniškai dirbo 222 žmonės (2018 metų sausį–rugsėjį – 213 žmonių).
„Olvi“ valdo 99,58 proc. „ Volfas Engelman“ akcijų.