„Nevežame produkcijos į rusiją. Netiekiame alaus nei paprastiems rusams, nei rusijos specialiosioms tarnyboms. Todėl kategoriškai neigiame pasirodžiusią informaciją „Siena“ vaizdo įraše ir jį lydinčiame tekste be įrodymų.
Antra – neturime jokių santykių su siužete minimomis organizacijomis. Rusijos rinkoje nebėra mūsų produkcijos, kurios gamybos data būtų vėlesnė nei 2022 m. lapkritis, nes nuo gruodžio produkciją pradėjome žymėti Ukrainos simbolika.
Ar šis žymėjimas veikia? TAIP. Net ir „Sienos“ partneriai „Insider“ savo tekste teigia, kad pažymėtos produkcijos Rusijos prekyboje neranda“, – rašoma bendrovės pareiškime, kuris paskelbtas jos paskyroje „Facebook“.
„Volfas Engelman“ pažymi, kad Rusijoje parduodama daug kitų Lietuvoje populiarių alaus rūšių, ir prognozuoja, kad šioje rinkoje jos produkcijos greitai nebeliks, kai baigsis nelegaliai įvežti gėrimai.
„Taigi paralelinis eksportas nutrūko, o juo užsiimantys uždarbio ieško kitur. rusijos lentynos lūžta nuo rusijoje gaminamo „Calsberg“, „Tuborg“, „Kronenburg“, „Brooklyn“, taip „Heineken“ ir kitų Lietuvoje populiarių prekės ženklų. Tad kam rizikuoti su Ukrainos simbolika paženklinta „Volfas Engelman“ produkcija?
Prognozuojame, kad netrukus Rusijos rinkoje iš viso neliks mūsų produkcijos, nes nelegaliai įvežti gėrimai baigsis arba pasibaigs jos galiojimas.
Teigiantiems, kad užklijavus lipduką galima žymėjimą uždengti, paaiškiname, kad už tokios produkcijos prekybą Rusijoje grėstų kalėjimas – nesvarbu ar žymėjimas užklijuotas, ar ne“, – rašoma pranešime.
Bendrovė teigia, kad jos produkcijos Rusijoje nuotraukos yra paralelinio eksporto būdu patekusios produkcijos likučiai. „Žinome, kad Ukrainos simbolika ant mūsų produkcijos pakuočių yra sėkminga prevencinė priemonė. Beje, esame vieninteliai rinkoje žengę šį žingsnį. Šiuo metu esame paženklinę iki 90 proc. produktų kiekio ir sieksime paženklinti visą eksportui skirtą produkciją“, – teigia bendrovė.
„Siena“ savo tyrime skelbia, kad nuo praėjusių metų kovo, kai „Volfas Engelman“ nustojo tiesiogiai tiekti savo produkciją klientams Rusijoje, iki tų pačių metų rugsėjo į Rusiją pateko ne mažiau nei 8,5 tūkst. tonų Kauno bravoro produkcijos. „The Insider“ surinkta informacija Maskvos prekybos centruose rodo, kad ten ir dabar galima lengvai įsigyti pernai lapkritį išpilstyto „Volfas Engelman“ alaus.
Iš „Sienos“ turimų duomenų matyti, kad „Volfas Engelman“ produkciją į Rusiją tiekia skirtingose valstybėse registruotos įmonės. Be Lietuvos, kur garsiausiai nuskambėjo bendrovės „Lukritma“ pavadinimas, su kuria „Volfas Engelman“ jau yra nutraukęs sutartį, „paralelinio eksporto“ schemoje veikia įmonės iš Latvijos, Moldovos, Čekijos ir Serbijos. Daugelio jų bendras vardiklis – rusiškas kapitalas.