Panaudodamas šį ženklinimą ant savo produkcijos, bravoras teigia pirmas ir vienintelis Lietuvoje užkirtęs kelią nelegaliam bendrovės produktų eksportui į Rusijos rinką.
„Šis sprendimas atgrasė tuos, kurie laužė susitarimus, ir norinčius pasipelnyti iš situacijos, jis leidžia apsaugoti mūsų prekės ženklą nuo paralelinio eksporto keliamos reputacinės žalos. Džiaugiamės, kad šis sprendimas pasiteisino – nesąžiningi platintojai nerizikuoja vežti produkcijos su tokiu žymėjimu, nes Rusijos įstatymai ir galimos bausmės bandant į šalį įvežti taip pažymėtą produkciją ar ja prekiauti yra išties griežtos, tokiais atvejais net galima atsidurti kalėjime“, – sako bendrovės „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis.
Anot jo, dėl šio bendrovės žingsnio nelegaliai patekusios produkcijos rusiškose lentynose turėtų nebelikti jau artimiausiu metu, nes baigsis seniau (iki 2022 m. gruodžio) nelegaliai patekusios produkcijos galiojimo laikas.
Bendrovės rinkodaros vadovas M.Matukaitis teigia, kad iki karo prieš Ukrainą Rusijos rinkoje bravoro produkcija buvo vienas populiariausių atvežtinių alaus prekės ženklų. Tačiau nuo 2022 m. kovo įmonė, palaikydama visišką prekybos su šalimi agresore prekybos nutraukimą, eksporto į Rusiją nebevykdo. Nepaisant to, įmonės produkcija į Rusiją pateko per trečiųjų šalių eksporto kanalus.
Apie šią problemą, su kuria susiduria ir eilė tarptautinių prekės ženklų, ne kartą buvo rašyta ir užsienio žiniasklaidoje.
Be to, anot rinkodaros vadovo, Rusijos prekybos tinkluose yra daug tarptautinių prekių ženklų gėrimų, kurie yra pardavinėjami ir Lietuvoje. Iš šioje šalyje dominuojančių užsienietiškų prekių ženklų didžiausią dalį sudaro šie: „Calsberg“, „Tuborg“, „Grinbergen“, „Kronenburg“,„Heineken“, „Pepsi“, „Redbull“, „Monster“ ir t. t.
„Šiuo metu ukrainietiška simbolika jau pažymėta apie 90 proc. „Volfas Engelman“ produkcijos, tinkančios eksportui, o per šiuos metus planuojame pažymėti ir likusią dalį eksportui skirtos produkcijos pakuočių. Mes vieninteliai iš aludarių ėmėmės realių veiksmų, kad sustabdytume nesąžiningus produkcijos srautus. Ir toliau visapusiškai palaikysime ir remsime ukrainiečius šiuo sunkiu karo laikotarpiu ir kviečiame kitus Lietuvos bei pasaulinius prekių ženklus paralelinio eksporto problemą spręsti tokiu ar kitu alternatyviu būdu“, – pabrėžia M.Matukaitis.
„Volfas Engelman“, prasidėjus Rusijos karui prieš Ukrainą pranešęs apie pasitraukimą iš agresorės rinkos, ne kartą susilaukė kritikos, kai jo produkcijos buvo aptikta Maskvos prekybos centruose. Įmonė žadėjo griežtai vertinti visą informaciją apie savo alų Rusijos rinkoje ir tikrinti savo tiekimo grandines. Tiesa, šią savaitę paskelbtame žurnalistinio centro „Siena“ ir „The Insider“ tyrime teigiama, kad kaunietiškas alus ir toliau keliauja į Maskvos parduotuves.