„Volkswagen“ prisipažino, jog 11 mln. dyzelinių automobilių visame pasaulyje turi įrenginius, kurie gali klastoti taršos bandymų rezultatus.
„Volkswagen“ generalinis direktorius Matthias Mülleris interviu „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ sakė, kad reikalingi automobilių taisymo darbai bus atlikti iki kitų metų pabaigos.
M.Mülleris kalbėjo, kad kompanijai reikia „ne trijų, bet tūkstančio sprendimų“, nes EA 189 variklis buvo plačiai naudojamas keliuose automobilių modeliuose, kurių specifika priklauso ir nuo valstybės. Techninius sprendimus Vokietijos pareigūnams VW pristato trečiadienį.
Ši problema Lietuvoje aktuali 4805 „Volkswagen“ keleiviniams bei 1692 komerciniams automobiliams, taip pat 294 „Audi“ automobiliams.
Kai kuriems automobiliams užteks atnaujinti programinę įrangą, tačiau kai kuriems gali prireikti naujos degalų įpurškimo įrangos ar katalizatoriaus.
Analitikai prognozuoja, kad vieno automobilio tvarkymo kaina svyruos nuo 100 iki 10 tūkst. eurų, priklausomai nuo to, kokius darbus reikės atlikti, rašo „Reuters“.
M.Mülleris sakė, kad, nors kompanijai gali prireikti mokėti baudas, svarbiausia, kad niekas nežuvo ir VW automobiliai yra saugūs. Jis pridūrė, kad nedaug VW darbuotojų buvo įsitraukę į apgaulę.
„Mes šiandien žinome, kad nedaug žmonių buvo įsitraukę, bet tikslų skaičių žinosime po kelių savaičių, kai bus prieinami vidinio ir išorinio bandymų rezultatai“, – sakė VW vadovas.
Praėjusį mėnesį VW įspėjo, kad iš pelno eilutės dėl taršos duomenų klastojimo skandalo gali būti išbraukta 6,5 mlrd. eurų.
„Volkswagen AG“ atlikto vidinio tyrimo metu išaiškėjo, kad ši problema Lietuvoje aktuali 4805 „Volkswagen“ keleiviniams bei 1692 komerciniams automobiliams, taip pat 294 „Audi“ automobiliams, jau registruotiems šalyje.