Dvylika prekių ženklų vienijanti grupė 56 proc. bendros 159 mlrd. eurų investicijų sumos investuos į ateities automobilių kūrimą, palyginti su anksčiau planuotais 50 procentų.
Įmonė skaičiuoja, kad „vienas iš keturių 2026 metais parduotų automobilių bus su akumuliatoriniu elektriniu varikliu“.
„Šiuo metu vyksta didžiausia transformacija „Volkswagen“ istorijoje“, – spaudos konferencijoje po grupės stebėtojų tarybos posėdžio, kuriame buvo susitarta dėl investicijų plano, pareiškė generalinis direktorius Herbertas Diessas.
Kadangi transporto sektoriaus patiria vis didesnį spaudimą atlikti savo vaidmenį kovos su klimato kaita srityje, didžiosios automobilių gamintojos visame pasaulyje skelbia apie tikslus laipsniškai atsisakyti iškastiniu kuru varomų transporto priemonių.
2020 metais „Volkswagen“ pranešė apie 73 mlrd. eurų investicijų į rytojaus automobilius laikotarpiui iki 2024-ųjų.
Poreikis padidinti investicijas iki 2025 metų kilo „daugiausia dėl paspartėjusio elektroninio mobilumo didinimo pagal Žaliąjį susitarimą“, pasiektą Europos Sąjungoje, teigiama grupės pranešime.
Padidėjusios investicijos taip pat bus skirtos šešių naujų akumuliatorių gamyklų atidarymui bendradarbiaujant su kitomis įmonėmis.
Investicijos į elektromobilius padidės 50 proc. iki 52 mlrd. eurų, o hibridinėms „perėjimo technologijoms“ skirtos sumos sumažintos 30 proc. iki 8 mlrd. eurų.
Gamintojos transporto priemonių ir grupės organizacijos skaitmeninimas atsieis dar 30 mlrd. eurų.
„Volkswagen“ pranešė, kad jos pavyzdinė gamykla Volfsburge elektromobilius pradės gaminti anksčiau nei planuota – 2024 metais, be to, planuojama nuo 2026-ųjų pradėti gaminti naują masinei rinkai skirtą elektromobilį.
Grupė taip pat paskelbė apie direktorių tarybos sudėties pokyčius. Planuojama, kad H.Diess perims vadovavimą grupės programinės įrangos padaliniui „Cariad, o „Volkswagen“ prekių ženklo vadovas Ralfas Brandstaetteris kitais metais taps atsakingu už Kinijos rinką.