Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ pasirengusi užimti lyderės vaidmenį elektromobilių rinkoje iki 2025 metų

Vokietijos automobilių milžinė „Volkswagen“ antradienį pranešė sieksianti iki 2025 metų užimti lyderės vaidmenį elektromobilių rinkoje, spartindama tempą lenktynėse su amerikiečių gamintoja „Tesla“.
„Volkswagen“ automobilių gamykla Meksikos Pueblos mieste
„Volkswagen“ automobilių gamykla Meksikos Pueblos mieste / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

2020 metais „Volkswagen“ pardavė 422 000 elektrifikuotų transporto priemonių, iš kurių 230 000 buvo visiškai elektrinės – tris kartus daugiau nei 2019 metais, o likusios parduotos transporto priemonės buvo benzininiai–elektriniai hibridai.

Šias metais gamintoja tikisi parduoti milijoną elektrifikuotų transporto priemonių, sakoma grupės pranešime.

„Vėliausiai 2025 metais grupė siekia tapti pasauline lydere elektrinio judrumo rinkoje“, – priduriama jame.

Automobilių milžinė, kuriai priklauso 12 prekių ženklų, tokių kaip „Audi“, „Porsche“ ir „Seat“, per ateinančius penkerius metus investuos 46 mlrd. eurų į perėjimą prie elektromobilių gamybos.

„Volkswagen“ išleidus į rinką savo pagrindinį modelį „ID.3“, vienas iš dešimties automobilių, parduotų 2020 metais Europoje, buvo elektrinis. 2019 metais šis skaičius buvo vos 1,9 procento.

Grupė tikisi, kad iki 2030 metų jos elektromobiliai sudarys 60 proc. jos automobilių pardavimų Europoje bei kad viena iš dviejų grupės visame pasaulyje parduotų transporto priemonių taip pat bus varoma elektra.

Nepaisant to, bendrovė nepaskelbė datos, kada bus baigta prieinamesnių automobilių su vidaus degimo varikliais gamyba, nes generalinis direktorius Herbertas Diessas tikisi, kad šių transporto priemonių pardavimai prisidės prie „perėjimo prie ekologiškesnių galimybių finansavimo“.

2035 metais „dauguma automobilių turės elektrinį variklį, daugiau nei 40 proc. važiuos autonomiškai“, – pridūrė jis.

Pernai gruodį „Volkswagen“ visiškai elektrinis „ID.3“ tapo antru perkamiausiu automobiliu Europoje, o bendrovė planuoja mesti iššūkį amerikiečių gamintojai „Tesla“ 2021 metų modeliu „ID.4“.

Pastaraisiais metais „Tesla“ didino spaudimą didžiausioms Vokietijos automobilių gamintojoms, tokioms kaip „Volkswagen“, planuodama kitą liepą atidaryti gamyklą netoli Berlyno.

„Volkswagen“ postūmį prie elektromobilių pagreitino ir vadinamasis dyzelgeito skandalas, sukrėtęs Vokietijos automobilių pramonę ir brangiai kainavęs bendrovei tiek finansine, tiek reputacijos prasme.

Vasario mėnesį paskelbusi išankstinius duomenis apie 2020 metų uždarbį, grupė teigė, kad grynasis metų pelnas pernai sumažėjo 37 proc. iki 8,8 mlrd. eurų.

Visgi bendrovė tikisi „reikšmingo pajamų padidėjimo“ šiais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai