Anot bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu penai, grynasis pelnas išaugo nuo 3,4 mlrd. iki 6,7 mlrd. eurų, pardavimų pajamos – nuo 62,38 mlrd. iki 62,74 mlrd. eurų. Per pirmus tris šių metų mėnesius parduota 1,898 mln. automobilių – 21,9 proc. mažiau nei prieš metus.
Volfsburge įsikūrusi „Volkswagen“ pademonstravo „atsparumą“, susidūrusi su tiekimo sutrikimais, kurie kankino automobilių gamintojus pastaruosius metus, pranešime cituojamas jos vadovas Herbert Diessas.
Jo žodžiais, sugebėta „sušvelninti“ komponentų, pavyzdžiui, puslaidininkių, tiekimo sutrikimų poveikį, perskirstant gamybą pasauliniame gamyklų tinkle.
Pirmojo ketvirčio rezultatą lėmė perėjimas prie didesnės pelno maržos „geriau įrengtų transporto priemonių“, pridūrė grupės vyriausiasis finansų direktorius Arno Antlitzas.
Dėl per pandemiją susiformavusio tarptautinio deficito lustų, kurie yra pagrindinė įprastinių ir elektrinių transporto priemonių sudedamoji dalis, gamintoja buvo priversta su pertraukomis stabdyti gamyklas. Trikdžius tarptautinės logistikos grandyse sustiprino Rusijos invazija į Ukrainą, apribodama regione gaminamų kabelių prieinamumą.
Veiklą Šiaurės Amerikoje dėl „dyzelgeito“ prislopinusi „Volkswagen“ iš naujo įžvelgia augimą šioje rinkoje – planuoja iki 2030-ųjų savo dalį joje daugiau nei padvigubinti – išauginti iki 10 procentų.
12 prekės ženklų, įskaitant „Audi“, „Porsche“ ir „Škoda“, valdanti grupė kovą skelbė, kad į gamyklas Šiaurės Amerikoje investuosianti 7,1 mlrd. JAV dolerių, o H.Diessas akcentavo šios rinkos svarbą, pristatydamas atnaujintą, elektrinį mikroautobusą „ID.Buzz“, kurio pirmtakas užėmė kultinę vietą Amerikos popkultūroje.