Pasak bendrovės, iki 900 darbuotojų pasinaudos ankstyvo išėjimo į pensiją schema, o kiti įmonę paliks palaipsniui.
Bendrovė nenurodė tikslaus tokių darbuotojų skaičiaus, tačiau pažymėjo, kad tai bus ne mažesnis nei „keturženklis“ skaičius – paprastai tai reiškia nuo 2 000 iki 4 000 darbo vietų.
Pranešime teigiama, kad darbo vietų atsisakymas leis smarkiai pagerinti įmonės išlaidų valdymo efektyvumą.
„Dėl didelių investicijų į elektromobilumo ir skaitmeninimo plėtrą, „Volkswagen“ sugebėjo užimti automobilių pramonės pokyčių pradininkės vaidmenį“, – sakoma žmogiškųjų išteklių direktoriaus Gunnaro Killiano (Gunaro Kiliano) pranešime.
„Dabar mes norime sustiprinti savo pozicijas“, – pridūrė jis.
„Tam reikės tęsti griežtą išlaidų valdymą, kad ateityje būtų galima finansuoti būtinas investicijas“, – pridūrė jis.
2020 metais „Volkswagen“ perleido pirmąją vietą pagal automobilių pardavimus gamintojai „Toyota“, pardavusi 9,3 mln. transporto priemonių – 15 proc. mažiau nei 2019-aisiais.
Kaip ir visas automobilių gamintojas, bendrovę labai paveikė koronaviruso pandemijos sukeltas ekonomikos nuosmukis. Visgi šiais metais „Volkswagen“ tikisi žymiai padidinti apyvartą.
2019 metais gamintoja paskelbė apie 7 tūkst. darbo vietų panaikinimą, kurį atliko pagrindinė grupės prekių ženklo įmonė VW.
Šio mėnesio pradžioje „Volkswagen“ teigė besitikinti, kad iki 2030 metų jos parduodamos elektrinės transporto priemonės sudarys 70 proc. Europos rinkos – dvigubai daugiau nei bendrovė planavo anksčiau.
Šiuo metu „Volkswagen“ grupė įgyvendina strategiją, pagal kurią jau investavo daugiau nei 30 mlrd. eurų į elektromobilumą, siekdama atitikti vis griežtesnes ES aplinkosaugos taisykles.