Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ pripažino paskelbusi melagingą pranešimą apie padalinio pavadinimo keitimą

Vokietijos automobilių gamybos milžinė „Volkswagen“ pripažino paskelbusi melagingą pranešimą apie padalinio JAV pavadinimo keitimą į „Voltswagen of America“, siekdama papokštauti ir kartu pareklamuoti savo naują elektrinę transporto priemonę.
„Volkswagen“ gamykla
„Volkswagen“ gamykla / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kelios naujienų agentūros ir žiniasklaidos priemonės, įskaitant „The Associated Press“, „USA Today“, CNBC, „The Washington Post“ ir „Agence France-Presse“ (AFP), pranešė apie spaudai skirtą pranešimą kaip tikrą naujieną – kai kurios po to, kai buvo patikintos gamintojos, jog tai nėra pokštas.

Apgaulė netgi trumpam kilstelėjo bendrovės akcijų kainas, rašo verslo leidinys „The Wall Street Journal“, kuris pirmasis atskleidė apgaulę, susisiekęs su vienu bendrovės pareigūnu gamintojos būstinėje Vokietijoje.

„Volkswagen“ ne kartą patikino ir naujienų agentūrą „The Associated Press“, kad jos padalinys JAV planuoja pakeisti pavadinimą, ir pranešė apie šią informaciją, kuri, kaip dabar žinoma, yra melaginga, – teigė naujienų agentūros atstovė spaudai Lauren Easton. – Mes ištaisėme savo pranešimą ir paskelbėme naują pranešimą remdamiesi bendrovės prisipažinimu. Manome, kad šis ir bet koks kitas sąmoningas melagingos informacijos paskelbimas kenkia žurnalistikai ir visuomenei.“

Pranešimai apie „Volkswagen“ ketinimus pakeisti padalinio JAV pavadinimą pasirodė pirmadienį, kai bendrovės tinklalapyje trumpam pasirodė pranešimas spaudai, spėjęs atkreipti žurnalistų dėmesį.

Manoma, kad CNBC tapo pirmąja didele naujienų organizacija, pranešusia naujieną.

„Volkswagen“ atstovai patikino kelias žiniasklaidos priemones, kad pasirodęs pranešimas spaudai nėra pokštas.

„Bendrovė naudojo šį melagingą pranešimą kaip būdą manipuliuoti gerbiamais žurnalistais iš patikimų naujienų agentūrų, kad atkreiptų dėmesį į savo rinkodaros kampaniją, – pažymėjo L.Easton. – Esame nusivylę, kad įmonė pasirinko tokio pobūdžio rinkodarą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos