Tai, pasak Švedijos automobilių gamintojos, padės sumažinti išlaidas.
Susijungusioji bendrovė per metus tieks 2 mln. dyzelinių ir benzininių variklių, tuo tarpu „Volvo“ šiuo metu kasmet pagamina apie 600 tūkst. vidaus degimo variklių.
Tradicinių variklių gamybos verslo atskyrimas „Volvo“ leis sutelkti dėmesį į prabangių elektromobilių plėtrą, rašoma bendrovės pranešime. „Volvo“ nori, kad iki kito dešimtmečio vidurio elektromobiliai sudarytų pusę visų jos pasaulyje parduodamų transporto priemonių.
„Nepanašu, jog verslas vidaus degimo variklių segmente augs“, – agentūrai „Bloomberg“ telefonu duotame interviu pareiškė „Volvo“ vadovas Hakanas Samuelssonas.
„Konsolidacija ir sinergijos siekimas yra teisingas sprendimas. Kuo anksčiau tai bus padaryta, tuo stipresniais galima tapti“, – pridūrė jis.
„Volvo“ taip pat nurodė, jog, sujungus dviejų bendrovių variklių gamybos verslą, darbo vietų nebus prarasta: susijungusiojoje bendrovėje dirbs apie 3 tūkst. Švedijos automobilių gamintojos darbuotojų ir 5 tūkst. „Geely“ darbuotojų.