„Volvo“ ir „Geely“ svarsto galimybę sujungti verslus

Švedijos automobilių gamintoja „Volvo Cars“ ir kinų „Geely Automobile Holdings“ svarsto galimybę sujungti verslus ir sukurti pasaulinę automobilių gamybos grupę.
Automobilių prekybos aikštelė Šiauliuose
Automobilių prekybos aikštelė Šiauliuose / Alvydo Januševičiaus / 15min nuotr.

Kaip rašoma Švedijos gamintojos pranešime spaudai, „tai bus dviejų stiprių bendrovių susijungimas“ bei „stiprios pasaulinės grupės, kuri paspartins finansinę ir technologinę šių dviejų įmonių sąveiką, sukūrimas“.

Jungtinė bendrovė turės prieigą prie pasaulinės kapitalo rinkos per Honkongą, o ateityje neatmetama galimybė įtraukti jos akcijas į Stokholmo vertybinių popierių biržą.

Taip pat planuojama išlaikyti visas dabartines automobilių markes: „Volvo“, „Geely“, „Lynk & Co.“ ir „Polestar“.

„Volvo Cars“ ir „Geely“ pranešė planuojančios suburti bendrą darbo grupę, kuri parengs pasiūlymus direktorių taryboms.

„Geely“ akcijų kursas prekybos sesijos Honkongo biržoje pabaigoje (iki pranešimo paskelbimo) pakilo 1,5 procento. Šiuo metu bendrovės kapitalizacija siekia apie 16 mlrd. JAV dolerių.

Kinijos bendrovei priklauso nemažai žinomų prekės ženklų, įskaitant „Geely Auto“, „Lynk & Co“, „Volvo Cars“, „Lotus Cars“, „Polestar“, „London Electric Vehicle Company“ (LEVC).

„Geely“ turi daugiau nei 52,4 tūkst. darbuotojų, o 2019 metais bendrovės pardavimai sudarė apie 1,362 mln. automobilių – sumenko 9 procentais palyginti su pardavimais metais anksčiau.

„Volvo Cars“ buvo įkurta 1927 metais.

Praėjusiais metais maždaug 100 šalių buvo parduota 705,45 tūkst. šios markės automobilių – 9,8 proc. daugiau nei 2018 metais.

Įmonėje dirba apie 41,5 tūkst. darbuotojų.

„Geely“ įsigijo „Volvo Cars“ 2010 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis