Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) atliko Žemės ūkio ministerijos vykdomo atviro konkurso „Visuomenės informavimo kampanijos regioninėse, vietinėse, specializuotose ir tautinėms mažumoms skirtose žiniasklaidos priemonėse parengimo ir įgyvendinimo paslaugos“ vertinimą.
Sutartį su tiekėju planuota sudaryti 12 mėn. taip pat numatyta galimybė sutartį pratęsti du kartus. 12 mėn. planuojama sutarties vertė – 797 tūkst. Eur (su PVM), 3 metų – 2,4 mln. Eur (su PVM).
Laimėtoju pripažintos UAB „Strateginių komunikacijų centras“ ir UAB „Creative media services“, veikiančios jungtinės veiklos sutarties pagrindu, pasiūliusios didžiausią kainą (720 tūkst. Eur su PVM).
VPT konstatuoja, kad pirkimą organizavusi komisija, vertindama tiekėjų pasiūlymus, pažeidė Viešųjų pirkimų įstatyme (VPĮ) įtvirtintus skaidrumo ir lygiateisiškumo principus. Be kita ko, buvo grubiai pažeista VPĮ reglamentuota kainos ir techninių duomenų atitikties pirkimo dokumentuose nustatytiems reikalavimams vertinimo tvarka.
Pasiūlymus pateikė 7 tiekėjai, 6 tiekėjų pasiūlymai buvo atmesti kaip neatitinkantys pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų. Pirkimo laimėtoju pripažintos UAB „Strateginių komunikacijų centras“ ir UAB „Creative media services“, veikiančios jungtinės veiklos sutarties pagrindu, pasiūliusios didžiausią kainą (720 tūkst. Eur su PVM).
Be to ir pasiūlymuose nurodytų žiniasklaidos priemonių vertinimas buvo nenuoseklus, nes perkančioji organizacija neišsiaiškino būtinos informacijos, susijusios su laikraščių platinimu, kad galėtų priimti objektyvius sprendimus, ar tiekėjų pasiūlymuose ir paaiškinimuose pateikti duomenys bei laikraščių leidėjų deklaruojama informacija atitinka Visuomenės informavimo įstatymo nuostatas.
VPT, atsižvelgdama į nustatytus Viešųjų pirkimų įstatymo pažeidimus, įpareigojo Žemės ūkio ministeriją nutraukti pirkimo procedūras.