Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

VŠT pelnas šiemet augo 27 proc. iki 11,7 mln. eurų

Vilniaus savivaldybės valdoma centralizuotos šilumos tiekimo bendrovė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) pirmąjį šių metų ketvirtį uždirbo 11,7 mln. eurų grynojo pelno – 27 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
„Vilniaus energija“ perduota Vilniaus šilumos tinklams
„Vilniaus energija“ perduota Vilniaus šilumos tinklams / Luko Balandžio / 15min nuotr.

VŠT pajamos palyginamuoju laikotarpiu mažėjo 20,4 proc. iki 48,5 mln. eurų, o pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) augo 24 proc. iki 16,3 mln. eurų, pranešė bendrovė.

Bendrovė teigia, kad antrojo ir trečiojo ketvirčių metu natūraliai sumažėjant bendrovės pajamoms, pirmąjį ketvirtį sukauptas pelnas panaudojamas susidarančio neigiamo rezultato amortizavimui.

„Pergyvenusi bene šilčiausią žiemą istorijoje, bendrovė susidūrė su papildomais neapibrėžtumo iššūkiais, nulemtais globalios COVID-19 pandemijos grėsmės, kuri turėjo neigiamą įtaką bendrovės natūraliam įplaukų surinkimui už suteiktas paslaugas. Šiemet mūsų taip pat laukia naujų bazinių kainų tvirtinimo procesas, turėsiantis tiesioginės įtakos VŠT reguliuojamai veiklai“, – pranešime teigia VŠT generalinis direktorius Gerimantas Bakanas.

Pasak jo, akcininkų sprendimas palikti praėjusių metų pelną įmonei leis jai užtikrinti šių metų būtinųjų investicijų vykdymą. 2020 metais investicijoms numatoma skirti 11,4 mln. eurų.

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius VŠT veiklos sąnaudos siekė 5,8 mln. eurų ir buvo 8,9 proc. mažesnės nei pernai per tą patį laikotarpį. Sąnaudos gamybai šiemet mažėjo trečdaliu ir sudarė 26,4 mln. eurų – šiuos pokyčius lėmė pastebimai kritusios dujų bei biokuro kainos.

Iš viso šiemet per pirmąjį ketvirtį VŠT į sostinės šilumos tinklą patiekė 1,067 TWh šilumos energijos (10,7 proc. mažiau nei 2019 metais per tą patį laikotarpį), pagamino 50,9 GWh elektros energijos (3 proc. mažiau nei pernai).

Karšto vandens per ketvirtį patiekta 1,429 mln. kubinių metrų arba 2,7 proc. daugiau nei 2019-aisiais. Įmonės teigimu, augimą lėmė išaugusi paklausa buitinių vartotojų kategorijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos