„Lietuvos pašto įmonių grupė gyvena pokyčių amžiuje – nors ir turėdami ilgametę patirtį, šiandien privalome keistis, ieškoti modernių ir šiuolaikiškų sprendimų, kurie leistų neprarasti pozicijų konkurencingoje Lietuvos siuntų rinkoje. Kad išliktumėme vienais iš lyderių, turime atsigręžti į klientą, jį dar geriau pažinti ir suprasti – tik taip galėsime suteikti kokybiškas, greitas ir jam aktualias pašto paslaugas. Tikiu, kad reorganizavus abi įmones, Lietuvos pašto įmonių grupei pavyks dar labiau suefektyvinti procesus, rasti glaudžių bendradarbiavimo taškų, supaprastinti įmonės veiklos procesus ir jos valdymą, o mūsų klientai galės be apribojimų naudotis abiejų įmonių siūlomomis paslaugomis ir sprendimais“, – sako Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.
Lietuvos paštas balandžio viduryje pristatė atnaujintą 2019–2023 m. strategiją, kurios siekis – suefektyvinti veiklą ir pagerinti darbo sąlygas įmonių grupės darbuotojams. Pritarus bendrovių valdyboms ir Lietuvos pašto akcininko teises įgyvendinančiai Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai, nuspręsta AB „Baltic Post“ prijungti prie AB Lietuvos pašto.
Visi bendrovių AB Lietuvos pašto ir AB „Baltic Post“ įsipareigojimai klientams bei darbuotojams bus tęsiami pagal Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytus reikalavimus, AB „Baltic Post“ teises ir pareigas po reorganizavimo perims AB Lietuvos paštas. Kurjerių ir siuntų savitarnos terminalų veiklai toliau vadovaus Pašto operacijų direktorius Kastytis Valantinas.