„Vynotekos“ tinklo valdytoja didino pajamas 21,5 proc. iki 75 mln. eurų

Gėrimų parduotuvių tinklą „Vynoteka“ valdanti įmonė „Gelsva“ pernai gavo 74,858 mln. eurų pajamų – 21,5 proc. daugiau nei 2019 metais (61,622 mln. eurų).
„Vynoteka“
„Vynoteka“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Bendrovės grynasis pelnas didėjo 111 proc. iki 2,813 mln. eurų (1,333 mln. eurų), rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

„Gelsvos“ konsoliduotos pajamos augo 22 proc. iki 81,286 mln. eurų (66,603 mln. eurų), o konsoliduotas grynasis pelnas – 273,4 proc. iki 2,407 mln. eurų (644,6 tūkst. eurų).

„COVID-19 pandemija turėjo įtakos „Gelsva“ šaltinio ir geriamojo vandens „Žalia giria“, ypač 19 litrų ir su tuo susijusių produktų, prekybai bei veiklos rezultatams“, – teigiama aiškinamajame rašte.

Pasak jo, „Vynotekai“ bei kitai bendrovės veiklai Lietuvoje pandemija neturėjo didelio poveikio.

Grupė nurodo, kad jos pardavimų augimas pernai pirmiausia susijęs su „Vynotekos“ tinklo vystymu, jo žinomumo didinimu. Lietuvoje pernai buvo atidaryta 13 naujų parduotuvių, o penkios buvo atnaujintos.

Lietuvoje veikia 98 tinklo parduotuvės, Latvijoje – 18, o Lenkijoje – trys.

Pagrindinė įmonė „Gelsva“ turi patronuojamą to paties pavadinimo bendrovę Latvijoje ir asocijuotą bendrovę Lenkijoje „Dar Aloe“.

Praėjusių metų pabaigoje grupėje dirbo 559, o pagrindinėje įmonėje – 509 darbuotojai (2019 metais, atitinkamai, – 502 ir 456 darbuotojai).

„Gelsvos“ akcijos priklauso keturiems fiziniams asmenims, Lietuvos piliečiams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis