„Grižęs namo pastebėjau, kad žuvies galiojimo laikas baigėsi prieš penkias dienas. Atgal grąžinti nespėjau, todėl nusprendžiau nueiti ryte ir pažiūrėti ar prekyboje yra daugiau tokių žuvų. Ir radau“, – 15min.lt rašo skaitytojas.
Jo įspūdžiai – filmuotoje medžiagoje. Kadangi vyras daug keikėsi, kai kurias įrašo vietas teko nutildyti.
„Maxima“ atstovė Renata Saulytė 15min.lt sakė, kad parduotuvėje bus atliekamas patikrinimas.
„Išties dėkojame pastabiam klientui už informaciją. Šiek tiek apmaudu, kad klientas iškart nesikreipė į parduotuvės, kuriose buvo prekiaujama žuvimi, kurios galiojimo terminas buvo pasibaigęs, administraciją. Tokiu atveju būtume operatyviai netinkamą žuvį išėmę iš prekybos. Išties produktų su pasibaigusiu galiojimo terminu neturi būti mūsų parduotuvių lentynose. Akylai sekti galiojimo terminus vienas pagrindinių reikalavimų ir užduočių mūsų parduotuvių darbuotojams.
Akivaizdu, kad ne visi jie į savo darbą žiūri atsakingai. Turime per 16 000 darbuotojų, užtikrinti kiekvieno iš jų darbo kontrolę išties nemenkas iššūkis. Tačiau stengiamės ne tik kontroliuoti savo personalo darbo kokybę, bet ir ugdyti juos. Šiuo konkrečiu atveju, susisiekėme su parduotuvės vadovybe. Netinkama produkcija yra pašalinta iš prekybos, atsakingi parduotuvės darbuotojai įspėti. Tad mums belieka tik atsiprašyti kliento dėl šio nemalonaus įvykio“, – sakė bendrovės atstovė.