Apie tai Vyriausybė pranešė po posėdžio, skirto strateginiams projektams aptarti.
Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis sako, kad Lietuva iki šiol neturi aiškios žinutės pasauliui.
„Giriame gamtą, pasiekimus inovacijų, inžinerijos, biotechnologijų srityje, minime viešojo interneto greitį, tačiau bendros komunikacijos sistemos nėra“, – pranešime spaudai teigė kancleris.
Anot Vyriausybės, Lietuva kurti šalies prekės ženklą pradėjo 2006 metais, tačiau šie darbai nebuvo sėkmingi, o 2009 metais, prasidėjus ekonominei krizei, išvis nutraukti.
Kancleris žada, kad koordinavimas padės išvengti veiklų dubliavimo, skatins institucijas bendradarbiauti ir ieškoti veiklų apjungimo galimybių.
Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio skyriuje dirba keturi specialistai.