Japonijos rinka laikoma viena sudėtingiausių užsienio mažmenininkams. Pavyzdžiui, „Tesco“ ir „Carrefour“ taip ir nesugebėjo pasirinkti teisingos strategijos ir atsisakė darbo Japonijoje. „Wal-Mart“ į Japonijos rinką įžengė 2002 metais, tačiau jos prekybos tinklas „Seiyu“ nesulaukė didesnės sėkmės.
Šių metų sausį „Wal-Mart“ pasiekė susitarimą dėl bendradarbiavimo su „Rakuten“ – didžiausia Japonijos interneto prekybos įmone, – tikėdamasi sustiprinti savo pozicijas konkurencinėje kovoje su „Amazon“ Azijoje ir Jungtinėse Valstijose.
Balandį „Wal-Mart“ savo turtą Didžiojoje Britanijoje – prekybos tinklą „Asda“ – sujungė su įmone „J Sainsbury“, o birželį pardavė kontrolinį Brazilijos padalinio akcijų paketą.
Tačiau „Wal-Mart“ ketina varžytis su „Amazon“ dėl Indijos rinkos ir rengiasi investuoti 16 mlrd. JAV dolerių į Indijos įmonę „Flipkart“.