„TikTok“ atsidūrė diplomatinio konflikto JAV ir Kinijos centre, o JAV prezidentas Donaldas Trumpas rugpjūčio 6 dieną pasirašė vykdomąjį įsaką, nurodydamas amerikiečiams per 45 dienas nutraukti verslą su „TikTok“ Kinijos patronuojamąja bendrove „ByteDance“ – faktiškai tai reiškia, kad per šį terminą bendrovės padalinys Jungtinėse Valstijose privalo būti parduotas kuriai nors amerikiečių bendrovei.
„Esame įsitikinę, kad „Walmart“ ir „Microsoft“ partnerystė pateisins „TikTok“ vartotojų JAV lūkesčius ir išsklaidys JAV reguliuotojų nerimą“, – naujienų agentūrai AFP teigė mažmenininkė.
Pasak analitikų, „Walmart“ domisi „TikTok“ greičiausiai todėl, kad programa suteiktų būdą lengviau pasiekti jaunesnius pirkėjus, kurie labiau kliaujasi internetu apsipirkdami.
Pasak „GlobalData Retail“ generalinio direktoriaus Neilo Saunderso, jaunesni žmonės kur kas rečiau apsiperka „Walmart“ fizinėse ar elektroninėje parduotuvėse.
„Tokia socialinė platforma kaip „TikTok“ suteiktų „Walmart“ galimybę lengvai pasiekti pačią auditoriją, kurią ji nori ir nori pritraukti“, – pažymėjo N.Saundersas.
Pasak N.Saunderso, prieiga prie populiarios socialinės žiniasklaidos platformos galėtų būti naudinga „Walmart“ rinkodarai, tuo pačiu pasinaudojant „gausia duomenų jungtimi“, produktų kūrimo bei kitomis galimybėmis.
„Walmart“ partnerystė su JAV technologijų milžine „Microsoft“ taps „paskutine detale, leisiančia „Microsoft“ sėkmingai įsigyti „TikTok“ padalinį JAV už 35–40 mlrd. JAV dolerių“, – pažymėjo „Wedbush“ analitikas Danas Ivesas.
Galimybe įsigyti „TikTok“ taip pat domisi „Oracle“ ir „Twitter“.