Visgi „Walmart“ dar laukia ilgas kelias, kol bendrovė įstengs pasivyti „Amazon Prime“. 2005 metais pradėta kurti paslauga „Prime“ turi daugiau nei 150 mln. klientų, kurie moka 119 JAV dolerių per metus, arba 12,99 JAV dolerio per mėnesį, už greitesnį užsakymų pristatymą ir kitas privilegijas, tokias kaip nuolaidos prekybos centruose „Amazon Whole Foods“ ir prieigą prie „Amazon“ internetinės televizijos svetainės.
Nors „Walmart“ pardavimai internete sparčiai auga, ypač pandemijos metu, visgi didžiausia pasaulio mažmenininkė internete vis dar smarkiai atsilieka nuo „Amazon“. Manoma, kad šiais metais „Walmart“ užims 6 proc. visų internetinių pardavimų JAV rinkos dalį, palyginti su „Amazon“ 38 proc. dalimi, teigia rinkos tyrimų įmonė „eMarketer“.
Praėjusią savaitę „Walmart“ pranešė besidominti galimybe kartu su „Microsoft“ įsigyti Kinijos vaizdo įrašų platformos „TikTok“ padalinį Jungtinėse Valstijose. Analitikų teigimu, ši platforma galėtų tapti būdu „Walmart“ išplėsti internetinės prekybos verslą ir pasiekti milijonus jaunų pirkėjų.
Kalbant apie paslaugą „Walmart+“, klubo nariams bus pasiūlytas nemokamas pristatymas tuo atveju, jeigu bendra jų pirkinių internete vertė sieks ne mažiau kaip 35 JAV dolerius. Visgi maisto prekės, žaislai ir namų apyvokos daiktai, tokie kaip tualetinis popierius ir muilas, galės būti pristatomi ir tą pačią dieną.
Klubo nariams bus teikiama iki 5 centų nuolaida už galoną benzino „Murphy“ degalinėse arba 2 tūkst. „Walmart“ prekybos vietų, kuriose prekiaujama degalais. Bendrovė teigė dedanti pastangas į savo sąrašą įtraukti daugiau degalinių tinklų.
Arkanzaso valstijos Bentonvilio mieste įsikūrusi bendrovė pranešė, kad „Walmart+“ pradės veikti rugsėjo 15 dieną.