Tokiu žingsniu bendrovė siekia sustiprinti savo pozicijas ir sėkmingaikonkuruoti su „Amazon“.
Prekybos tinklas paskelbė per paslaugą „Walmart GoLocal“ leisiantis kitoms įmonėms naudotis jos logistikos ir transporto infrastruktūra, į kurią pastaraisiais metais daug investavo.
„Mes sunkiai dirbome, kad sukurtume patikimą „paskutiniosios mylios“ pristatymo programą savo klientams. Dabar džiaugiamės galėdami pasinaudoti šiomis galimybėmis ir pasiūlyti paslaugą dar vienai klientų grupei – vietiniams prekybininkams“, – teigė „Walmart“ vyresnysis viceprezidentas JAV Tomas Wardas.
Arkanzaso valstijoje įsikūrusi bendrovė teigė jau pasirašiusi tiekimo sutartis su keliomis bendrovėmis, tačiau smulkesnės informacijos nepateikė.
T.Wardas teigė manantis, jog paslauga bus naudojama įvairių prekių pristatymui – nuo „prekių pristatymo iš vietinės kepyklos iki automobilių tiekimo iš vietos mažmenininkų“.
Pasak bendrovės, teikiant paslaugą nebus nurodyta, jog ji teikiama per „Walmart“ platformą, o bus nurodomas prekių pardavėjas.
Naujasis verslas „yra svarbi visos įmonės strategijos dalis, apimančios pajamų srautų ir pelno grupių įvairinimą“.
Per pastaruosius dvejus metus mažmeninės prekybos milžinė atvėrė savo internetinės prekybos platformą „Walmart Marketplace“ kitoms įmonėms ir pristatė paslaugą „Walmart Connect“, užtikrinančią prekių ženklų matomumą visame tinkle.
Naujoji paslauga leis padidins „Walmart“ konkurenciją su „Amazon“, kuri jau teikia pristatymo paslaugą kitiems mažmenininkams.
2020 metų balandžio mėnesį „Walmart“ pradėjo siūlyti greitesnes pristatymo paslaugas, įskaitant pristatymą tą pačią dieną, kas šiandien tampa įprasta mažmeninės prekybos pasaulyje.