Mažmeninės prekybos milžinė, prieš tris savaites apkarpiusi metų pelno prognozę dėl kintančios vartotojų elgsenos, teigė, kad aukšta infliacija skatina pirkėjus, susidūrusius su išaugusiomis benzino, maisto ir kitų pagrindinių prekių kainomis, mažinti didesnę maržą generuojančių prekių pirkimus, tokių kaip drabužių, elektronikos ir namų apyvokos prekių.
Anot „Walmart“ pranešimo, įplaukos antrąjį finansinių metų ketvirtį, kuris baigėsi liepos 31-ąją, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo 8,4 proc. iki 152,86 mlrd. dolerių, o grynasis pelnas – 20,4 proc. iki 5,15 mlrd. dolerių, iš dalies dėl aktyvų Brazilijoje pardavimo. Suderintas pelnas akcijai siekė 1,77 dolerio.
Vostryto analitikai pranašavo vidutiniškai 1,65 dolerio akcijai suderintą pelną, 150,99 mlrd. dolerių įplaukas.
„Walmart“ parduotuvių palyginamieji pardavimai padidėjo 6,5 proc., tačiau bendrovė prognozuoja, kad antrąjį finansinių metų pusmetį augimas sulėtės iki maždaug 3 procentų.
Bendrovė valdo daugiau kaip 10,5 tūkst. parduotuvių 24 valstybėse, turi apie 2,3 mln. darbuotojų, aptarnauja maždaug 230 mln. pirkėjų per dieną.