„Walmart“ šventiniam sezonui pasamdys triskart mažiau pagalbinių darbuotojų nei pernai

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ trečiadienį paskelbė, kad artėjančiam švenčių sezonui pasamdys 40 tūkst. pagalbinių darbuotojų – daug mažiau nei pernai, nes infliacija slegia JAV namų ūkius ir mažina vartojimą.
„Walmart“
Walmart / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Didžiausia privati darbdavė Jungtinėse Valstijose teigė, kad papildomi darbuotojai padės „milijonams šeimų visoje šalyje sutikti šventes“, sakoma įmonės tinklaraštyje paskelbtame įraše.

Prieš metus „Walmart“ paskelbė, kad įdarbins 150 tūkst. laikinų ir nuolatinių darbuotojų, audringoje darbo rinkoje konkuruodama dėl darbuotojų su kitomis mažmenininkėmis ir logistikos įmonėmis.

Visgi nuo to laiko ekonomika labai pasikeitė.

Liepos mėnesį „Walmart“ sumažino savo pelno prognozę atsižvelgdama į dešimtmečių aukštumas infliacijos, dėl kurios daugelis amerikiečių buvo priversti išleisti daugiau maistui ir kitoms buitinėms prekėms, kurių pelno marža mažesnė.

Neilas Saundersas, „GlobalData Retail“ mažmeninės prekybos ekspertas, teigė, kad kuklesnė samda atspindi „Walmart“ norą apsaugoti pelno maržas, atsižvelgiant į „žymų vartotojų paklausos sulėtėjimą“ nuo praėjusių metų.

„Jiems nereikės tiek daug darbuotojų aptarnauti klientus, kiek reikėjo per 2021 metų šventes“, – pažymėjo N.Saundersas.

„Šiemet pardavimai šventiniu laikotarpiu nebus itin dideli, tačiau didelę dalį jų prieaugio lems infliacija, o pagrindinės apimtys sumažės. Dėl to parduotuvėse, sandėliuose ir internetinius užsakymus vykdančiose skyriuose reikės mažiau darbuotojų“, – pridūrė analitikas.

Kiek anksčiau šį mėnesį pristatymo įmonė UPS teigė, kad iki metų pabaigos pasamdys daugiau nei 100 tūkst. darbuotojų – tiek pat, kiek ir 2021-aisiais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis