„Amazon“ į Indijos elektroninės prekybos rinką, kurios augimo tempas yra vienas sparčiausių pasaulyje, įžengė 2013 metais ir „Flipkart“ yra jos pagrindinė konkurentė šioje šalyje.
Pagal sandorio sąlygas bendra „Flipkart“ vertė šiek tiek viršija 20 mlrd. JAV dolerių.
„Indija dėl savo dydžio ir augimo tempo yra viena patraukliausių mažmeninės prekybos rinkų visame pasaulyje...“, – pareiškė „Walmart“ prezidentas Dougas McMillonas.
Kalbos apie tai, kad „Walmart“, didžiausia pasaulyje mažmenininkė, rengiasi įsigyti „Flipkart“, sklandė ne vieną mėnesį, tačiau įmonės vis atsisakydavo komentuoti pranešimus apie derybas.
„Walmart“ pareiškė, jog į „Flipkart“ investuos 2 mlrd. JAV dolerių, kad Indijos interneto mažmenininkė galėtų sėkmingiau konkuruoti su šalies rinkoje sparčiai besiplečiančia „Amazon“.
Rinkos tyrimų įmonės „Forrester“ duomenimis, pardavimai Indijos elektroninėse parduotuvėse pernai pasiekė 21 mlrd. JAV dolerių ir turėtų toliau sparčiai didėti, nes vis daugiau šalies gyventojų – o jų yra 1,25 mlrd. – vis dažniau naudojasi internetu.
„Flipkart“ 2007 metais įsteigė buvę „Amazon“ darbuotojai Sachinas Bansalis ir Binny Bansalis, kurie yra bendrapavardžiai, bet ne giminės.
Kaip ir „Amazon“, įmonė savo veiklą pradėjo kaip elektroninis knygynas. Dabar „Flipkart“ prekiauja viskuo – nuo mobiliųjų telefonų, televizorių ir sulčiaspaudžių iki sportbačių, sofų ir grožio prekių.