„Walt Disney“ aplenkė „Netflix“ pagal srautinio transliavimo abonentų skaičių

Didžiausia pasaulyje pramogų ir žiniasklaidos bendrovė „Walt Disney“ srautinio transliavimo paslaugos „Disney+" abonentų per metų ketvirtį padidino daugiau nei prognozuota – 14,4 milijono.
Netflix
Netflix / 123RF.com nuotr.

Bendrovės pranešime nurodoma, kad trečiojo finansinių metų ketvirčio pabaigoje liepos 2-ąją „Disney+" paslauga turėjo 152,1 mln. abonentų, o bendras jos srautinės transliacijos vartotojų skaičius, įskaitant ESPN+ ir „Hulu“, pasiekė 221 milijoną. Per metus „Disney+" abonentų padaugėjo 31 procentu.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai pranašo pirmojo skaičiaus augimą iki 147,7 mln., antrojo – iki 217,8 milijono.

Tai reiškia, kad „Walt Disney“ aplenkė pagrindinę konkurentę „Netflix“, kuri birželio pabaigoje turėjo 210,67 mln. abonentų.

„Walt Disney“ grynasis pelnas trečiąjį finansinių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo nuo 923 mln. iki 1,409 mlrd. dolerių, įplaukos – nuo 17,022 mlrd. iki 21,504 mlrd. dolerių. Pelnas akcijai, atmetus veinkartinių veiksmų įtaką, padidėjo nuo 0,80 iki 1,09 dolerių.

Vokstryto analitikai prognozavo vidutiniškai 0,97 dolerio akcijai suderintą pelną, 20,99 mlrd. dolerių įplaukas.

Internetinių vaizdo platformų kūrimo padalinys, kuriam priklauso „Disney+“, įplaukas išaugino 11 proc. iki 14,11 mlrd. dolerių, o teminius pramogų parkus ir kruizinius laivus valdantis padalinys, taip pat gaminantis plataus vartojimo prekes ir vaizdo žaidimus – net 70 proc. iki 7,39 mlrd. dolerių.

„Walt Disney“ rinkos vertė nuo šių metų pradžios krito daugiau nei 27 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų