Bendrovė sausio mėnesį paskelbė atnaujinanti paslaugų teikimo sąlygas ir privatumo taisykles, kurios verčia vartotojus sutikti su didesnio kiekio duomenų dalijimusi su „Facebook“, valdančiai „WhatsApp“.
Turkijoje šis sprendimas pakeisti taisykles sukėlė šurmulį, kai vartotojai, susirūpinę dėl to, kad galimai bus dalijamasi jų asmenine informacija, pradėjo siųstis alternatyvias pranešimų programas, tokias kaip „Signal“, „Telegram“ ar turkų programą „Bip“, kurią sukūrė mobiliojo telefono operatorė „Turkcell“.
Daugelis nusprendė atsisakyti „WhatsApp“ paskyrų, nors „WhatsApp“ patikino, kad pranešimų turinys liks užšifruotas.
Tuo tarpu Turkijos konkurencijos taryba pradėjo tyrimą „Facebook“ ir „WhatsApp“ atžvilgiu dėl galimo Turkijos konkurencijos įstatymo 6 straipsnio, draudžiančio įmonėms „piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi“, pažeidimo.
Trumpame penktadienio pranešime konkurencijos priežiūros tarnyba teigė, kad „WhatsApp“ informavo, jog taisyklių atnaujinimas „nebus taikomas nė vienam vartotojui Turkijoje, įskaitant vartotojus, kurie jau sutiko su taisyklėmis“.