„Wizz Air“ klientus aptarnaus virtualus asistentas „Amelia“

Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ pradeda naudoti pokalbių robotą „Amelia“. Naujasis „Wizz Air“ virtualus asistentas kilstels bendrovės aptarnavimo lygį, suteiks klientams galimybę lengviau gauti informacijos, susijusios su skrydžiais, taip pat keliautojams teiks naudingos bendrosios informacijos, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Wizz Air
Wizz Air / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 1 „Wizz Air“

Pokalbių robotas „Amelia“ atsakys į klientų klausimus, susijusius su COVID-19, specialiąja pagalba, bagažu, mokėjimo būdais, registracija, skrydžių atšaukimu, kelionėmis su kūdikiais, WIZZ paslaugomis (pvz., „WIZZ Discount Club“, „WIZZ Flex“, „WIZZ Priority“ ar vietų pasirinkimu) ir kt. Naujasis virtualus asistentas visiems klientams paslaugas teiks nemokamai ir padės vartotojams informaciją rasti greitai ir lengvai, o tuo pačiu – sutaupys laiko, kurį klientai skirtų gyvam bendravimui, susirašinėjimui el.laiškais ar reikiamos informacijos paieškoms tinklalapyje. Klientai, į kurių klausimus „Amelia“ nesugebės atsakyti dėl patirties stokos, taip pat nemokamai galės tiesiogiai pasikalbėti su daugiau kompetencijos turinčiais „Wizz Air“ specialistais.

„Wizz Air“ siekia, kad keleiviai kuo greičiau ir paprasčiau gautų visą reikiamą informaciją. Pokalbių robotas sukurtas taip, kad mokytųsi ir tobulėtų, atsižvelgdamas į klientų poreikius ir atsiliepimus. Šiuo metu jis gali bendrauti anglų kalba ir atsakyti į ribotą klausimų skaičių, tačiau palaipsniui, wizzair.com besilankančių klientų dėka, jis tobulės ir teiks vis daugiau informacijos.

Tuo pačiu metu klientai galės naudotis ir „Wizz Air“ aptarnavimo skyriaus specialistų paslaugomis – bendrauti su jais visais „Wizz Air“ skrydžių ir paslaugų klausimais, išskyrus tuos, kurie yra susiję su piniginių operacijų reikalaujančiais rezervacijos pakeitimais. Klausimus, susijusius su mokėjimais, „Wizz Air“ klientams padeda spręsti skambučių centro darbuotojai ir net keletas savitarnos paslaugų, kurias galima pasiekti tiesiai iš savo „Wizz Air“ paskyros.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis