„Wizz Air“ Lietuvoje pervežė 2 mln. keleivių

Pigių skrydžių bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje „Wizz Air“ nuo veiklos pradžios Lietuvoje 2011 metais pervežė daugiau nei 2 milijonus keleivių. Tai yra beveik 4 mlrd. keleivių nuskristų kilometrų ir daugiau nei 200 tūkst. įgulos darbo valandų.
„Wizz Air“ lėktuvas
„Wizz Air“ lėktuvas / „Wizz Air“ nuotr.

„Džiaugiamės šiuo itin svarbiu visai bendrovei pasiekimu Baltijos šalyse. Lietuvoje pervežti du milijonai keleivių – geriausias atlygis už pastangas suteikti šalies rinkai galimybę rinktis įdomius skrydžius mažomis sąnaudomis, – sako „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Danielis de Carvalho‘as.

Didžiuojamės savo Lietuvos įgula, kurios nariai šiuo metu yra savo namuose Vilniuje – jiems šis skaičius yra patvirtinimas, kad tūkstančiai keleivių kiekvieną mėnesį mėgaujasi jų draugišku aptarnavimu“.

„Wizz Air“ savo veiklą Vilniaus oro uoste pradėjo skraidindama 8 skirtingais maršrutais, o dabar kompanija iš Lietuvos siūlo 19 maršrutų į 12 šalių. Iš viso per praėjusius metus oro linijų bendrovė pervežė beveik 680 tūkst. keleivių – tai 30 proc. daugiau nei 2013 metais – ir toliau išlaiko lyderio pozicijas Vilniaus oro uoste.

„Sveikiname „Wizz Air“ pasiekus šį solidų skaičių ir pervežus du trečdalius Lietuvos – visuomet smagu girdėti, kai mūsų partneriams sekasi įgyvendinti savo strategiją.

Todėl tikime, kad ateityje bendrovė keleiviams pasiūlys dar daugiau patrauklių krypčių, o mes bendradarbiavimu padėsime jiems pasiekti dar geresnių rezultatų“, – sakė Vilniaus oro uosto vadovas Artūras Stankevičius.

Praėjusiais metais „Wizz Air“ paskelbė 2015-ųjų metų naujas kryptis iš Vilniaus oro uosto į Belfastą, Frankfurto Hano oro uostą ir Malmę bei padidino esamų skrydžių į Dortmundą, Oslo Torpo oro uostą Donkasterio Šefildo oro uostą, Bergeną skaičių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų