Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Wolt“ pristato ilgai lauktą funkciją: sužinokite, kas keisis

Technologijų bendrovė „Wolt“ pristato naują funkciją, leidžiančią klientams už vieną pristatymo mokestį užsisakyti iš dviejų netoliese esančių vietų vienu metu. Ši funkcija yra viena iš labiausiai klientų pageidaujamų naujovių, rašoma „Wolt“ pranešime spaudai.
„Wolt“
„Wolt“ / Bendrovės nuotr.

Pastaraisiais metais „Wolt“ stipriai išsiplėtė ne tik restoranų maisto pristatymo sektoriuje. Vis daugiau užsakymų platformoje pateikiama maisto prekėms, gėlėms, grožio, elektronikos bei prekėms vaikams ir augintiniams. Vartotojų patogumui, nuo šiol klientai galės užsisakyti iš dviejų toje pačioje vietovėje esančių restoranų ar parduotuvių vienu metu už tą patį pristatymo mokestį.

Kaip teigia „Wolt Baltics“ generalinis direktorius Mantas Lomsargis, naujoji funkcija atitinka klientų poreikį vienu metu įsigyti daugiau prekių.

„Pripažinkime, jog daugelis iš mūsų yra susidūrę su situacija, kai darant bendrą užsakymą žmonių skoniai išsiskiria, o prie mėgstamo patiekalo dar norisi pasimėgauti ir desertu, tuo pat metu apsiperkant savaitės maisto produktų. Nuo šiol bus galima turėti ir vieną, ir kitą – mokant vieną pristatymo mokestį. Ši funkcija yra bene labiausiai pageidaujamas platformos papildymas, todėl labai džiaugiamės galėdami ją pasiūlyti savo klientams. Taip dar vienu žingsniu priartėjome prie prekybos centro jūsų išmaniajame įrenginyje“, – sako M.Lomsargis.

Anot jo, pirmąjį užsakymą klientai gali pateikti kaip įprasta. Po to jie turės 10 minučių, kad prie pirminio užsakymo pridėtų daugiau produktų. Programėlės ekrano apačioje bakstelėjus mygtuką „pridėti daugiau už mažiau“, programėlė pasiūlys netoliese esančių papildomų parduotuvių – nuo restoranų ir maisto prekių iki prekių gyvūnams, kurias bus galima patogiai įtraukti į pirmąjį užsakymą.

„Nuolat kuriame galimybes, padedančias prekybininkams pasiekti daugiau klientų ir plėsti savo verslą. Dvigubas užsakymas yra viena iš labiausiai vartotojų pageidaujamų funkcijų, todėl manome, kad ji turi didžiulį potencialą prekybininkams padidinti užsakymų dažnumą ir pasiekti naujų klientų. Esame vieninteliai Baltijos šalyse, siūlantys tokį sprendimą“, – pažymi „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.

Naujoji funkcija sukurta remiantis ankstesniais bandymais Helsinkyje ir netrukus bus įdiegta 10% „Wolt“ klientų, o vėliau ir visiems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais