„Wolt Market“ parduotuvė bus pasiekiama per „Wolt“ mobiliąją programėlę ir „Wolt“ internetinę svetainę, o pačios parduotuvės veiklos principas niekuo nesiskirs nuo dabar teikiamų „Wolt“ paslaugų – surinkus prekių krepšelį jį galima pasirinkti pristatyti į namus ar atsiimti savarankiškai. Patogumo pridės ir tai, kad suteikiama galimybė nustatyti pageidaujamą pristatymo laiką penkių minučių tikslumu. Kaip teigia „Wolt Market“ plėtra Lietuvoje besirūpinantis Bruno Grandi, ši inovacija neabejotinai pagerins daugybės klientų kasdienybę.
Visus „Wolt Market“ pateiktus užsakymus pristatys maisto prekių gabenimui reikalingą įrangą turintys „Wolt“ kurjeriai. Jie, planuojama, maisto prekes galės pristatyti ne tik į Naujamiestį, bet ir Senamiestį, Užupį, Markučius, Naujininkus, Vilkpėdę, Žvėryną, Saltoniškes, Šnipiškes ir Kirtimus. Pats pristatymas turėtų trukti apie pusvalandį ir pirmosiomis „Wolt Market“ veiklos savaitėmis nieko nekainuos. Kaip akcentuoja „Wolt“ vadovė Baltijos šalims Liis Ristal, šie pokyčiai padės išplėsti partnerių tinklą.
„Nuolat ieškome galimybių savo klientams suteikti daugiau patogumo, o vienas iš būtinų žingsnių keliaujant pirmyn – platus parduotuvių pasirinkimas. „Wolt Market“ papildo mūsų kokybiškų partnerių ratą ir motyvuoja stiprinti bei plėsti bendradarbiavimą su tokiais mažmenininkais kaip „Rimi“, „Aibė“, „Ekomarket“ ir „LIVIN“ bei daugeliu kitų“, – teigia „Wolt“ vadovė Baltijos šalims.
Pirmoji „Wolt Market“ parduotuvė atidaryta dar 2020 metų pavasarį Suomijos sostinėje Helsinkyje. Šiuo metu šis parduotuvių formatas veikia 13-oje skirtingų valstybių, iš viso atidaryta daugiau nei 50 „Wolt Market“ parduotuvių. B.Grandi atvirauja, kad apie tolesnę plėtrą jau galvojama ir Lietuvoje.
„Siekiame, kad patogiai ir paprastai apsipirkti tokio tipo maisto prekių parduotuvėse galėtų kuo daugiau žmonių, todėl galvojame ir įvertiname naujus plėtros variantus. Tikimės, kad jau artimiausiu metu Lietuvos žmonėms galėsime pranešti ir daugiau gerų naujienų. Mums itin svarbu sutelkti dėmesį į kuo įmanoma geriausios klientų patirties kūrimą, tad įvertinus džiuginančią mūsų patirtį kitose rinkose, tikime, kad radome gerai veikiantį modelį. Aišku, visada yra ką tobulinti ir daryti geriau, todėl nuolat stengiamės tobulėti ir atidžiai išklausyti visus gautus atsiliepimus“, – pabrėžia „Wolt“ atstovas.