Pastaroji priemonė bendrovei leis pasirengti tiekti platesnį prekių asortimentą, o tai, pasak šaltinių, reiškia, jog mažmenininkė yra pasirengusi sparčiau vykdyti užsakymus sandėliuose ir didinti atsargas.
Normalizuoti veiklą „Amazon“ mėgina dėl precedento neturinčios paklausos, kurią padidino koronaviruso pandemija.
Pasak šaltinių, metinį išpardavimą bendrovė nusprendė surengti rugsėjį.
Paprastai jis vykdavo liepą, tačiau bendrovė, atsižvelgusi į padidėjusį sandėlių apkrovimą, kurį lėmė dėl koronaviruso pandemijos smarkiai išaugusi paklausa, nusprendė šį renginį atidėti.
Pandemijos laikotarpiu mažmenininkė susidūrė su didžiule konkurencija.
Gerokai padidėjus elektroninės prekybos apyvartai, bendrovės įplaukos šių metų pirmąjį ketvirtį išaugo 26 proc., tačiau ketvirčio pelnas sumažėjo, nes padidėjo išlaidos darbo užmokesčiui ir darbuotojų testavimui dėl koronaviruso.
„Amazon“ taip pat įspėjo, jog antrąjį ketvirtį darbuotojų apsaugai nuo koronaviruso ir savo paslaugų palaikymui turės išleisti apie 4 mlrd. JAV dolerių ir dėl to ketvirtį gali užbaigti su veiklos nuostoliais.