WSJ: JAV tiria „Amazon“ elektroninės prekybos taktiką

JAV reguliuotojai atlieka tyrimą, siekdami nustatyti, ar elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ naudojo jos platforma besinaudojančių pardavėjų informaciją nuosavų produktų kūrimui, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“.
„Amazon“
„Amazon“ / 123RF.com nuotr.

Pasak leidinio, kuris cituoja informuotus šaltinius, Vertybinių popierių ir biržų komisija (SEC) prašo pateikti vadovų elektroninių laiškų ir kito susirašinėjimo apie tai, kaip „Amazon“ darbuotojai naudojo pardavėjo informaciją, kopijas.

Nei SEC, nei „Amazon“ į prašymą pateikti komentarų neatsakė.

Ankstesniame straipsnyje laikraštis citavo buvusius „Amazon“ darbuotojus, kurie teigė, kad elektroninės prekybos milžinė naudojo jos platformoje savo prekes siūlančių kitų pardavėjų duomenis be jų leidimo.

„Amazon“ rinko informaciją apie trečiųjų šalių pardavimų jos platformoje tendencijas, kad galėtų kurti savo prekės ženklo produktus, pranešė WSJ.

JAV Kongreso Atstovų Rūmų teismų komitetas „Amazon“ praktiką nagrinėja nuo 2019 metų ir per klausymus yra uždavęs klausimų šia tema ir bendrovės įkūrėjui Jeffui Bezosui, ir kitiems vadovaujantiems darbuotojams.

Kovo mėnesį komiteto nariai JAV generalinį prokurorą Merricką Garlandą paragino atlikti tyrimą siekiant nustatyti, ar „Amazon“ pažeidė įstatymus.

Anot jų, vienas vadovaujantis „Amazon“ darbuotojas, davęs priesaiką, melavo pareiškęs, kad bendrovė nenaudoja jokių trečiųjų šalių pardavėjų duomenų.

„Amazon“ šiuos kaltinimus neigia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis