Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Xiaomi“ ketvirčio pelnas pašoko 84 proc., pajamos – 64 proc.

Kinijos elektronikos gamintoja „Xiaomi“ antrąjį ketvirtį padidino grynąjį pelną 84 proc. – nuo 4,494 mlrd. juanių tuo pat laikotarpiu pernai iki 8,263 mlrd. juanių (1,28 mlrd. JAV dolerių).
Xiaomi Mi 10 Ultra
Xiaomi Mi 10 Ultra / dxomark iliustr.

Pakoreguotas grynasis pelnas pašoko 87,4 proc. iki 6,322 mlrd. juanių, pranešė bendrovė.

Pajamos padidėjo 64 proc. iki 87,789 mlrd. juanių.

Pajamos iš išmaniųjų telefonų pardavimo pašoko 87 proc. iki 59,1 mlrd. juanių. „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų pardavimai pasaulyje padidėjo taip pat 87 proc. iki 52,9 mln. vienetų.

Technologijų rinkos analizės bendrovės „Canalys“ duomenimis, „Xiaomi“ pagal išmaniųjų telefonų pardavimus pirmą kartą pasiekė pirmą vietą Europoje ir bendrovės dalis šio regiono rinkoje sudarė 28,5 procento. Visame pasaulyje bendrovė pakilo į antrą vietą, o jos rinkos dalis pasiekė 16,7 procento.

„Xiaomi“ pajamos užsienio rinkose antrąjį ketvirtį siekė 43,6 mlrd. juanių, t. y. sudarė beveik pusę visų pajamų, ir buvo 82 proc. didesnės negu tuo pat laikotarpiu pernai.

Pajamos daiktų interneto ir buitinės elektronikos segmente padidėjo 35,9 proc. iki 20,7 mlrd. juanių, o pajamos iš interneto paslaugų išaugo 19,1 proc. iki rekordinių 7 mlrd. juanių.

2010 metais įkurta „Xiaomi“ gamina „Xiaomi“ ir „Redmi“ prekės ženklų išmaniuosius telefonus, planšetinius ir nešiojamuosius kompiuterius, televizorius, išmaniuosius laikrodžius ir dviračius, taip pat garpuodžius ir vandens kokybės matuoklius-testerius bei kitą įrangą.

Bendrovės gaminiais prekiaujama daugiau kaip 100 šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?