„YouTube“ Indijoje išbandys „TikTok“ varžovę „YouTube Shorts“

„YouTube“ pirmadienį pradėjo vaizdo įrašų platformos, konkuruojančios su „TikTok“, bandymus Indijoje, sakydama, kad per artimiausius mėnesius patobulins programos formatą ir pasiūlys ją daugiau šalių.
„Youtube“
„Youtube“ / 123RF.com nuotr.

„YouTube Shorts“ debiutuoja tuo metu, kai „TikTok“ derasi su „Oracle“ dėl platformos perėmimo, tikėdamasi, kad tai padės išvengti prezidento Donaldo Trumpo įsako dėl veiklos Jungtinėse Valstijose nutraukimo.

JAV iždo sekretorius Stevenas Mnuchinas pirmadienį patvirtino, kad „Oracle“ pateikė pasiūlymą dėl „TikTok“ padalinio JAV įsigijimo, kai vaizdo įrašų bendrinimo programos savininkė „ByteDance“ atmetė „Microsoft“ pasiūlymą.

Visgi dar nėra žinoma, ar JAV reguliavimo institucijos palaimins šį sandorį.

„YouTube Shorts“ yra nauja trumpo formato vaizdo įrašų platforma, skirta kūrėjams ir menininkams, norintiems filmuoti trumpus, patrauklius vaizdo įrašus, naudojant tik mobiliuosius telefonus“, – savo tinklaraštyje parašė „YouTube“ produktų valdymo viceprezidentas Chrisas Jaffe'as.

„Per ateinančias kelias dienas Indijoje mes išleisime ankstyvąją „Shorts“ beta versiją su keliomis naujomis kūrimo priemonėmis, kad jas išbandytume“, – pridūrė C.Jaffe'as.

Pasak „Google“ priklausančios platformos, kurią visame pasaulyje naudoja maždaug 2 mlrd. žmonių, „YouTube Shorts“ vaizdo įrašų trukmė yra 15 sekundžių.

Ch.Jaffe'as pažymėjo, kad prieš pasiūlant platformą didesniam naudotojų ratui, ji bus modifikuojama atsižvelgiant į vartotojų atsiliepimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų