Tiek „Google“, tiek „Facebook“ – įmonės, susilaukusios didžiulės kritikos bangos dėl melagingų naujienų sklaidos 2016 metų JAV prezidento rinkimų kampanijos metu – ėmėsi rimtų žingsnių, skatinančių patikimesnę žurnalistiką.
„Patikimų žurnalistinių organizacijų darbas yra svarbesnis nei bet kada anksčiau, ypač ieškant informacijos apie svarbius įvykius internete“, – pranešime sakė „Youtube“.
Be pagalbos naujienų organizacijoms kuriant vaizdinę medžiagą, „Youtube“ taip pat skelbia padėsianti naudotojams identifikuoti patikimus naujienų šaltinius.
„Pasirodžius svarbiai naujienai, reikia laiko patvirtinti, padaryti ir paskelbti aukštos kokybės vaizdinę medžiagą“, – rašoma pranešime.
„Žurnalistai dažnai greitai rašo straipsnius, kad pirmi paskelbtų naujienas, o ne publikuotų vaizdo įrašus. Todėl artimiausiomis savaitėmis Jungtinėse Valstijose šalia „Youtube“ paieškos rezultatų pradėsime publikuoti trumpas naujienų straipsnių apžvalgas, kuriose per pirmas valandas po svarbaus įvykio bus nuorodos į pilną straipsnį bei priminimas,jog svarbios ir šviežios naujienos gali labai greitai keistis“, – teigia „Youtube“.
Be to, „Youtube“ skelbia apie partnerystę su naujienų organizacijomis ir patarėjais iš viso pasaulio, siekiant „pagerinti naujienų patyrimą „Youtube“ platformoje bei kovoti su iššūkiais.“.
Pirmieji programos partneriai bus JAV įsikūrusi „Vox Media“, Brazilijos „Jovem Pan“ ir „India Today“.