Žalia šviesa: „15min grupė“ užbaigė „M-1“ radijo stočių įsigijimo sandorį

Lietuviško kapitalo „15min grupė“ liepos 31 d. užbaigė „M-1“ radijo stočių grupės įsigijimą. Sandoriui pritarė Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) bei strateginius sandorius tikrinanti Vyriausybės komisija.
„M-1“ grupė
„M-1“ grupė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„M-1“ grupę sudaro radijo stotys „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „Laluna“ ir „M-1 Dance“.

Užbaigus sandorį, UAB „15min“ priklauso 100 proc. įmonių „M-1“, „Ultra Vires“, „Radijo stotis Laluna“ ir „Reklamos ekspertai“ akcijų.

100 proc. akcijų paketą UAB „15min“ įsigijo iš Rūtos Grušnienės. Ji, šalių sutarimu, paliko UAB „M-1“, „Ultra Vires“ ir „Reklamos ekspertai“ direktorės pareigas.

Šių įmonių direktoriaus pareigas nuo rugpjūčio 2 d. perėmė Martynas Basokas, vienas „15min grupės“ akcininkų.

Tomo Kaunecko nuotr./Martynas Basokas
Tomo Kaunecko nuotr./Martynas Basokas

„Džiaugiuosi sklandžiai įvykusiu sandoriu, bendradarbiavimu tarp šalių ir profesionaliu konsultantų darbu. Prie „15min grupės“ prisijungus „M-1“ įmonių grupei, laukia naujas įdomus ir prasmingas etapas. Nekantrauju kartu su komanda toliau auginti populiariausias Lietuvos radijo stotis“, – sako M.Basokas.

Sandoryje pirkėją konsultavo advokatų kontora „Cobalt“, pardavėją – „Ellex“ ir „PwC“.

„15min grupės“ įmonėms priklauso prekės ženklai „15min“, „BNS“, „Žmonės“, „Legendos“, „Ji“, „ŽMONĖS Cinema“, „Prenumerata.lt“, „Bookswap LT“, „Manodaktaras.lt“.

„15min grupė“ yra lietuviško kapitalo įmonių grupė valdoma per holdingo bendrovę „4 Bees“. Jos akcininkai yra Tomas Balžekas (59 %), Martynas Basokas (24 %), Gabrielė Burbienė (10 %) ir Tomas Bindokas (7 %).

Šiuo metu „15min grupės“ įmonės turi 163 darbuotojus, „M-1“ grupės įmonės – 42 darbuotojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis