06 27 /09:29

Institucijos verdiktas turintiems bankrutuojančios „Beta.lt“ kuponus: turite teisę reikalauti juos priimti

UAB „Beta Media“, informavus apie veiklos stabdymą, nuo birželio pradžios Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) jau sulaukė apie 1000 vartotojų prašymų dėl už kuponus įsigytų paslaugų suteikimo. Vartotojai savo prašymuose skundžiasi, kad negali pasinaudoti kuponu įsigytomis paslaugomis, nes paslaugos teikėjas nurodo, jog „Beta Media“ (taip pat „Beta travel“, ir „Beta dovana“) nėra atsiskaičiusi.
beta.lt
beta.lt / Lukas Balandis / BNS nuotr.

VVTAT, įvertinusi daugelio vartotojų prašymus ir juose pateiktus įrodymus, pažymi – vartotojas turi teisę reikalauti suteikti kuponu įsigytą paslaugą.

Kaip teigiama tarnybos išplatintame pranešime spaudai, VVTAT taip pat atkreipia dėmesį, kad vartotojo reikalavimo pagrįstumas ir/arba galimas jo teisių pažeidimas vertinamas tik atlikus prašymo nagrinėjimą teisės aktų nustatyta tvarka. Kiekviena kilusio ginčo situacija sprendžiama individualiai, atsižvelgiant į visas reikšmingas konkrečios situacijos faktines aplinkybes (sutartinius įsipareigojimus, šalių pateiktus įrodymus ir kt.).

Vertindama gautuose vartotojų prašymuose pateiktą informaciją, VVTAT pastebi, jog daugeliu atvejų sutartiniai santykiai yra tarp vartotojo ir paslaugos teikėjo, kurio paslaugai yra įsigytas kuponas. Taigi, teisiškai vertinant, vartotojas turi teisę gauti įsigytą paslaugą. Juridinių asmenų tarpusavio sutartiniai įsipareigojimai neturi daryti įtakos vartotojo interesų apsaugai. Verslininkas savo veikloje vadovaujasi profesinio atidumo principais, turi gebėti įvertinti rizikas, o susidūręs su nesėkme, jos padarinių neperkelti vartotojui.

VVTAT teigiamai vertina kai kurių verslininkų jau anksčiau išplatintas pozicijas, jog įvykdys visus įsipareigojimus vartotojams, nepaisant atsiskaitymų su „Beta Media“ (taip pat „Beta travel“, ir „Beta dovana“).

Taigi, VVTAT primena, jog kuponą turintis vartotojas visų pirma turi kreiptis į jame nurodytą paslaugos teikėją dėl paslaugos suteikimo pagal kupone nurodytas sąlygas. Jei vartotojas gauna neigiamą atsakymą iš verslininko dėl paslaugos suteikimo arba atsakymo negauna per 14 dienų, jis gali kreiptis VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka. Gautą verslininko atsakymą būtina pridėti teikiant prašymą VVTAT.

Daugiau informacijos Beta Media, UAB (taip pat Beta travel, UAB ir Beta dovana, UAB) kuponus įsigijusiems vartotojams apie jų teises, prašymo ir būtinų priedų pateikimą bei ginčo nagrinėjimo procedūrą, skaitykite atskiroje D.U.K skiltyje VVTAT interneto svetainėje: https://vvtat.lrv.lt/lt/isigijusiems-beta-kuponus/

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis