Žiniasklaida: „Apranga“ nutraukė bendradarbiavimą su „Promod“, „Orsay“ ir „Karen Millen“

„MG grupės“ kontroliuojama didžiausia Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ per pastaruosius trejus metus nutraukė bendradarbiavimą su „Promod“, „Orsay“ ir „Karen Millen“ prekių ženklais – Baltijos šalyse uždarytos 24 tokios parduotuvės, pranešė „Verslo Žinios“.
„Apranga“ parduotuvė
„Apranga“ parduotuvė / „Aprangos group“ nuotr.

Portalas skelbia, kad vietoje jų atidaromos „Hugo“, „Weekend Max Mara“, netrukus pasirodys naujos koncepcijos „Calvin Klein“ parduotuvės.

Pasak „Aprangos“ generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko, „Karen Millen“ parduotuvės uždarytos dėl šios įmonės bankroto, tuo metu „Orsay“ ir „Promod“ paskelbė sunkios padėties restruktūrizaciją.

„Bet mes nematėme prasmės tęsti bendradarbiavimo, tiesiog radikaliai nutraukėme šių parduotuvių vystymą. Tie prekių ženklai prarado pozicijas, kurias turėjo, ir jų parduotuvės pasidarė nepelningos“, – teigė R.Perveneckas.

Šiuo metu grupė valdo 166 parduotuvių tinklą – 98 Lietuvoje, 44 Latvijoje ir 24 Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis