Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žiniasklaida: Kuršių nerijos nacionalinis parkas vietos prekėms ir paslaugoms suteiks specialų ženklą

Kuršių nerijos nacionalinis parkas (KNNP) netrukus ketina pradėti naudoti savo prekės ženklą – stilizuotą paukščiuką su parko emblema. Juo bus žymimos vietos prekės ir paslaugos, rašo laikraštis „Vakarų ekspresas“.
Nida
Nida / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

KNNP produkto ženklą gavę verslininkai privalės garantuoti savo produkcijos ar paslaugų autentiškumą, originalią kilmę ir draugiškumą aplinkai. Tarkime, ne Kuršmarėse pagautos ar ne pusiasalyje išrūkytos žuvys negalės naudoti šio ženklo.

„Tikimės, kad rasis daugiau įdomių, vietos dvasia alsuojančių veiklų. Apgyvendinimo sektoriaus atstovai galėtų sugrąžinti prieškariu populiarius pusryčius svečiams, kavinės siūlyti specifinius, nerijai būdingus patiekalus, žolininkai virti šeivamedžių sirupą ar erškėtuogių uogienę ir t. t. Mūsų tikslas – paskatinti vietos žmones atsigręžti į tai, kas tikra, originalu. Mainais verslas gaus nemokamą reklamą, pateks ant bendros saugomų teritorijų produkto ženklų viešinimo platformos, o vartotojas galės tiesiogiai remti būtent vietos žmones“, – „Vakarų ekspresui” sakė KNNP direktorė Aušra Feser.

Pretendentus į produkto ženklą vertins jau sudaryta speciali komisija, joje – įvairių sričių atstovai: nuo KNNP direkcijos iki turizmo specialistų, bendruomenių narių. Ženklas bus suteikiamas penkeriems metams.

Tokius ženklus jau naudoja Žemaitijos nacionalinis parkas, Nemuno deltos regioninis parkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų