„BPN sparčiai užaugus Lietuvoje ir vos per trejus metus tapus TOP 3 agentūra mūsų šalyje, siekėme užtikrinti analogišką plėtrą Latvijoje ir Estijoje. Ten BPN startavo vėliau, todėl norėdami daug greičiau sustiprinti savo pozicijas kaimyninėse šalyse, per praėjusius metus sėkmingai užbaigėme ir įgyvendinome įsigijimo ir susijungimo sandorius Latvijos ir Estijos rinkose. Latvijoje „BPN“ valdantis holdingas įsigijo „Creative media Baltic“, o Estijoje – CMSPHD (Creative Media Service OÜ) agentūrą. Sujungus jas su „BPN“ prekės ženklo agentūromis Latvijoje ir Estijoje, nuo šiol jos veikia po vienu „Intense“ grupės pavadinimu, tad atitinkamai koreguojame ir „BPN Lietuva“ vardą”, – pasakoja „BPN Intense“ vadovas Linas Šiautkulis.
Pasak L.Šiautkulio, pagrindinis šių apsijungimų tikslas – dar labiau sustiprinti paslaugas klientams visų Baltijos šalių lygiu ir pakartoti „BPN Lietuva“ sėkmės istoriją ir kitose Baltijos šalyse. „Esame užsibrėžę siekį, per artimiausius tris metus su „Intense“ agentūromis tiek Latvijoje, tiek Estijoje patekti tarp TOP3 agentūrų pagal apyvartą“, – prognozavo jis.
„Intense“ grupė vienija ir „iRetail“ padalinį, kuris naudodamasis Danijos „iRetail“ metodologija, milžinišku įdirbiu bei mažmeninės prekybos vartotojų elgesnos tyrimais teikia parduotuvių koncepcijos kūrimo ir planogramų audito bei ruošimo paslaugas.
„Jungdami „iRetail“ mažmeninės prekybos analitiką su media planavimu, galime daug tiksliau identifikuoti efektyviausius ir labiausiai atsiperkančius media sprendimus mažmeninės prekybos erdvėje. Visakanalės (angl. „omni-channel“) prekybos holistinio požiūrio, „iRetail“ metodologijos bei tyrimų, duomenų analitikos ir stipriai išvystytų skaitmeninių kompetencijų jungtis leidžia „BNP Intense“ kurti greito augimo strategijas skirtingų kategorijų verslams“, – sako L.Šiautkulis.
„BPN Intense“ jau trečius metus iš eilės patenka tarp trijų didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Baltijos šalyse ir nuo pat veiklos starto 2016 metais yra viena sparčiausiai augančių žiniasklaidos planavimo agentūrų regione (RECMA). „BPN“ yra pasaulinio agentūrų tinklo „IPG mediabrands“ dalis, veikianti frančizės principu. 2020 metais agentūra pasiekė 12,5 mln. EUR apyvartą. Tarp didžiausių „BPN Lietuva“ klientų rikiuojasi: „Topo grupė“, „Inchcape Baltics“, „Gintarinė vaistinė“, „Membershop“ ir k