Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žinutė paskutinės minutės kelionių pirkėjams: nesitikėkite daug ir neteks nusivilti

Paskutinės minutės keliones poilsiautojai graibsto dėl didelių nuolaidų. Tačiau, sumažinę išlaidas, nesumažina savo lūkesčių ir skundžiasi. Valstybinis turizmo departamentas įspėja – jeigu įsigyjate kelionę paskutinę minutę už mažesnę kainą, galite sulaukti staigmenų, todėl verčiau nesitikėkite per daug.
Pasaulio gyvūnai: kupranugaris
Pasaulio gyvūnai: kupranugaris / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Sekmadienį į Egiptą atskridę „Plius Travel“ klientai turistai iš Lietuvos liko nemaloniai nustebinti – viešbučio administracija buvo nepasiruošusi priimti klientų, todėl jiems teko šiek tiek palaukti savo kambarių. 

15min.lt skundęsi poilsiautojai paskutinės minutės kelionę įsigijo per „Beta.lt“ grupinių akcijų portalą. Viešbutis buvo užsakytas tik dieną prieš turistams atvykstant, todėl „Plius Travel“ prekės ženklą valdančios „FreshTravel“ generalinis direktorius Gediminas Kerys svarstė, kad administracija tiesiog nespėjo pasiruošti atvykimui. Tačiau vyras patikino, kad visi turistai apgyvendinti savo kambariuose.

Tokie kartais pasitaikantys nesklandumai neturėtų kelti nuostabos, sako Valstybinis turizmo departamentas (VTD). Perkant kelionę paskutinę minutę reikėtų tikėtis mažiau, kad ir nusivylimas nebūtų toks skaudus.

Turistui apgyvendinti laiku neparuoštu viešbučiu galima laikyti tik tuos atvejus, kai neapgyvendinama po viešbučio oficialiai nustatyto apgyvendinimo laiko. Dažniausiai tai yra 14 val. Atvykus iki nustatyto laiko apgyvendinimo paslauga neprivalo būti suteikiama.

„Turistų patogumui suteikiama tik minimalios paslaugos, pavyzdžiui, galimybė pasidėti daiktus, papietauti. Kad nebūtų nuvilti turistų lūkesčiai ir nekiltų nepasitenkinimas, kelionių organizatorius privalo pateikti tikslią informaciją“, – 15min.lt sakė laikinai einantis VTD direktoriaus pareigas Juozas Raguckas.

Skubiai perkant gerokai pigesnę paslaugą reikėtų turėti mažiau lūkesčių, – sakė J.Raguckas.

Jis priminė, kad paskutinės minutės kelionė parduodama likus nedaug laiko iki išvykimo, dažniausiai su didele nuolaida ir neretai pasitaiko, kad kelionių organizatoriai paskutinės minutės kelionių sutartyse nenurodo konkretaus viešbučio, o nurodoma tik lakoniška bendro pobūdžio informacija, pavyzdžiui, 4 žvaigždučių viešbutis su maitinimu.

„Nuvykus gali paaiškėti, kad siūlomas viešbutis, nors ir atitinka 4 žvaigždučių su maitinimu klasę, tačiau turi kitų savybių, kurios nuvilia turistus, pavyzdžiui, yra toli nuo jūros. Taigi skubiai perkant gerokai pigesnę paslaugą reikėtų turėti mažiau lūkesčių“, – sakė J.Raguckas.

Ar verta pirkti per grupinių akcijų portalus?

„Plius Travel“ kelionės yra parduodamos ne tik per kelionių agentūras Lietuvoje, Latvijoje ir Baltarusijoje, bet ir per didžiausius grupinio pirkimo portalus „Beta.lt“ ir „Grupinis.lt“ Lietuvoje bei „Cherry.lv“ Latvijoje.

„Bendradarbiaudami minėti portalai įgyja galimybę savo klientams pasiūlyti patikimo kelionių organizatoriaus paslaugas už konkurencingą kainą, tuo tarpu mums tai – efektyvus pardavimų kanalas. Remdamiesi savo patirtimi, tvirtai rekomenduojame naudotis minėtų grupinio pirkimo portalų paslaugomis“, – 15min.lt sakė G.Kerys.

Trūkumu laikome tai, kad vartotojas neturi galimybės detaliai išsiaiškinti visų su kelione susijusių aplinkybių, kaip tai galėtų padaryti pas savo kelionių agentą, – apie kelionių pirkimą per grupinių apsipirkimų portalus sakė J.Raguckas.

J.Ragucko teigimu, šiuo pardavimo kanalu naudojasi ne tik „Fresh Travel“ (prekinis ženklas „Plius Travel“), bet ir daugiau tiek šalies, tiek užsienio kelionių organizatorių.

„Šis kelionių pardavimo būdas turi tiek privalumų, tiek trūkumų. Privalumu galima laikyti tai, kad pasinaudojant grupinių apsipirkimų portalų galimybėmis parduodamos kelionės yra plačiai išreklamuojamos, siūlomos nuolaidos skatina pirkimus.

Trūkumu laikome tai, kad vartotojas neturi galimybės detaliai išsiaiškinti visų su kelione susijusių aplinkybių, kaip tai galėtų padaryti pas savo kelionių agentą“, – sakė J.Raguckas.

VTD informavo, kad šiemet rengė 46 išvadas pagal turistų skundus dėl nekokybiškai suteiktų organizuotos turistinės kelionės paslaugų. 6 skundų atvejais išvados teiktos dėl „Fresh Travel“ (prekinis ženklas „Plius Travel“) paslaugų.

Šiuo metu Lietuvoje „Plius Travel“ užima daugiau nei 10 proc. išvykstamojo turizmo poilsinių kelionių organizavimo rinkos.  Bendrovė portalui 15min.lt pranešė, kad iš viso per pirmąjį savo veiklos vasaros sezoną aptarnavo 7000 klientų. 

„Pirmąjį vasaros sezoną užbaigėme geresniais rezultatais nei tikėjomės. Jų mums pavyko pasiekti nepaisant išaugusio konkurentų ir kontroliuojančių institucijų dėmesio. Daug dėmesingesni ir jautresni, pastebime, tapo ir patys poilsiautojai“, – sakė G.Kerys. 

Pasak jo, „Plius Travel“ šiuo metu vykdo plėtrą Baltarusijoje – siekia, jog poilsiautojai iš Baltarusijos sudarytų 10 proc. jo klientų. 2016-aisiais ketina ieškoti klientų ir Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais