Pagal televizijos žiūrovų skirto laiko trukmę LTV1 teko 11,9 proc., komercinei TV3 – 9,4 proc., o rusų kalba transliuojančiai „PBK Estonia“ – 5,8 proc. rinkos.
4 proc. rinkos atsiriekė visuomeninė LTV7, 3,6 proc. – komercinė 3+, 3,3 proc. – „TV3 Life“, 2,7 proc. – „PBK Lithuania“, 2,2 proc. – TVCI, 2,1 proc. – TV6. Kitų šalyje transliuojamų televizijų populiarumas buvo mažesnis.
Savo ruožtu rinkos tyrimų bendrovė „Gemius“ pranešė, jog populiariausias portalas Latvijoje pirmąjį šių metų mėnesį išliko „Delfi“.
Jos duomenimis, sausį delfi.lv sulaukė 833,1 tūkst., inbox.lv – 757,2 tūkst., tvnet.lv – 746,8 tūkst. lankytojų.
Toliau rikiuojasi jauns.lv (706,3 tūkst.), lsm.lv (685,3 tūkst.), la.lv (659,2 tūkst.), nra.lv (586,7 tūkst.), apollo.lv (569,5 tūkst.), tv3.lv (548,9 tūkst.), santa.lv (479,5 tūkst.), 1188.lv (394,6 tūkst.).