Žmogaus teisių grupė ragina Vakarų bendroves nebesireklamuoti Baltarusijoje

Vokietijos ir Šveicarijos nevyriausybinė organizacija „Libereco“, susitelkusi į žmogaus teisių gynimą Baltarusijoje, trečiadienį paragino Vakarų šalių bendroves nebepirkti savo reklamoms eterio laiko iš šios autoritarinės šalies valstybinių transliuotojų.
„Nestle“
„Nestle“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Libereco“ atkreipė dėmesį, kai kai kurios tarptautinės plataus vartojimo prekių milžinės, įskaitant „Procter & Gamble“, „Nestle“ ir „Mars“, yra vienos pagrindinių Baltarusijos televizijos reklamos užsakovių. Ši išvada buvo padaryta atlikus savaitės trukmės tyrimą, per kurį buvo analizuotos Baltarusijos televizijoje geriausiu eterio laiku rodytos reklamos.

„Vakarų kompanijos privalo nedelsiant nutraukti savo finansinę paramą diktatoriaus Aliaksandro Lukašenkos propagandos televizijai“, – ragina teisių gynėjai.

Paprašyta pakomentuoti padėtį, Šveicarijoe maisto ir gėrimų milžinė „Nestle“ naujienų agentūrai „The Associated Press“ sakė, kad „iš principo mes savęs nepozicionuojame pagal politinę liniją šalyse, kuriose veikiame, ir laikomės visų atitinkamų įstatymų bei sankcijų“.

Šios bendrovės pranešime sakoma, kad reklama yra svarbus būdas pasiekti vartotojus, bet priduriama, jog atlikus įprastą patikrinimą „mes jau reikšmingai sumažinome savo reklamos Baltarusijoje biudžetą“.

Šveicarijos farmacijos bendrovės „Novartis“ antrinė įmonė „Sandoz“ savo ruožtu pareiškė besilaikanti „visų atitinkamų nacionalinių ir tarptautinių taisyklių bei reikalavimų“.

'Toliau atidžiai stebėsime įvykius šioje šalyje ir atitinkamai vertinsime situaciją“, – sakoma bendrovės pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis